Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست واران از تصمیم ‌گرینده‌گاه فوتبال؛ سلامت بازیکنان را در نظر بگیرید

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، از تصمیم گیرنده‌گان فوتبال خواست تا در تقویم جدید، سلامت بازیکنان را در نظر بگیرند و به آن‌ها فشار نیاورند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا باعث بر هم خوردن نظم جهان و به خصوص فوتبال شده و در حال حاضر لیگ‌های معتبر جهان تعطیل اند. یوفا به منظور پایان لیگ‌ها، رقابت‌های یورو را برای یک سال به تعویق انداخته است و در حال برنامه ریزی مجدد برای بازی‌ها است.

واران - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قرارداد واران تمدید میشود+ عکس

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید در آستانه برنامه ریزی مجدد برای ادامه لیگ‌ها و بازی‌های ملی، از تصمیم گیرنده‌گان فوتبال خواست تا در زمان تنظیم تقویم جدید سلامت بازیکنان را در نظر بگیرند.

واران در این مورد به FFF گفت:« شرایط دشوار است و باید با آن سازگار شویم. ما درک می‌کنیم که روزهای دشوار و پرکاری خواهیم داشت و عبور از این روزها دشوار اما امکان پذیر است. از بزرگان فوتبال می‌خواهم تا در زمان تصمیم گیری سلامت بازیکنان را در نظر بگیرند. در حال حاضر فصل نیمه تمام مانده است و باید تکمیل شود، در ادامه فصل جدید و رقابت‌های یورو از راه خواهند رسید. انتظار دارم بازی‌های یورو کمی دیرتر آغاز گردد تا بازیکنان به آمادگی بهتری دست یابند.»

این در حالی‌ست که تا حالا سرنوشت برخی لیگ‌ها مشخص نیست و احتمال می‌رود برخی لیگ‌ها بدون روشن شدن سرنوشت قهرمان لغو گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала