Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ زمان تمرینات تیم های سری آ مشخص شد

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر ایتالیا رسما اعلام کرد که تمرینات تیم‌ها از 4 ماه می به شکل انفرادی و از 18 ماه به صورت گروهی برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ایتالیا از تاریخ 4 ماه می در فاز پاسخ عملی در برابر کرونا ویروس می‌رود و بنابراین بازیکنان فوتبال می‌توانند از این تاریخ به صورت جداگانه تمرین کنند و از 18 ماه می تمرینات گروهی انجام خواهد شد در حالی که دولت اعلام کرده برای این امر اقدامات جدیدی را روی دست گرفته است.

شیوع کروناویروس در ایتالیا با اولین آزمایش مثبت در 20 فبروری آغاز شد و تا کنون 26.644 نفر از آن زمان درگذشته اند.

تعداد کشته‌شدگان در 24 ساعت گذشته تنها 260 نفر بود که کمترین رقم از 14 مارچ به حساب می‌رود زیرا در 27 مارچ این رقم به اوج 919 رسید.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: همه شما قدرت، شجاعت، احساس مسئولیت و اجتماع نشان داده‌اید. اکنون مرحله زندگی با ویروس برای همه آغاز می‌شود و ما باید بدانیم که در فاز دوم این خطر وجود دارد که ما شاهد صعود منحنی در برخی مناطق کشور هستیم."

او افزود: "حفظ فاصله اجتماعی، حداقل حداقل یک متر حتی بیشتر مهم است. حتی وقتی خانواده را می‌بینیم، باید این احتیاط را حفظ کنیم زیرا دانشمندان به ما می‌گویند حداقل یکی از چهار عفونت از طریق اعضای خانواده انتقال می‌کند."

در مرحله دوم قرنطین آسان خواهد شد برخی از سفرهای مجاز در مناطق و آزادی بیشتر برای ورزش در فضای باز اما همچنان دستورالعمل‌های مسافت اجتماعی و ممنوعیت سفر بین مناطق ممنوع است.

وقتی صحبت از فوتبال است این به معنای تمرینات انفرادی مجاز است که از 4 ماه می برگزار می‌شود در حالی که از 18 ماه می به آنها اجازه می‌دهند در گروه‌ها تمرین کنند.

بازیکنان همچنین به طور مرتب آزمایش خون می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که اگر فردی به این ویروس آلوده شود در اوایل لکه بینی می‌شود و وی جدا می‌شود.

نخست وزیر ایتالیا افزود: "از 4 ماه می و دو هفته دیگر تا 18 ماه می دستورالعمل‌های دوری اجتماعی را تأیید خواهیم کرد، بنابراین سفر به دلایل غیرقابل اجتناب از کار یا سلامتی باید همچنان در یک منطقه کاهش یابد. با این حال ما همچنین به ویزیت‌های خانوادگی هدفمند اجازه می‌دهیم اما فقط موارد هدفمند با مسافت اجتماعی و استفاده از ماسک‌های محافظ. از 4 ماه می هیچ اجتماع بزرگ خانوادگی برگزار نمی‌شود."

پارک ها همچنین می توانند باز شوند اما شهرداران محلی در صورت عدم حفظ دستورالعمل‌های دوری اجتماعی این قدرت را دارند که دوباره آنها را تعطیل کنند."

او اضافه کرد: "فعالیت ورزشی می‌تواند در حالی که مسافت دو متر فاصله دارد انجام شود در حالی که هنگام پیاده روی یک متر کافی خواهد بود. برای اجازه‌ی انتقام آمیز تدریجی از رویدادهای ورزشی، از 4 ماه می به افراد حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای (البته که توسط CONI به رسمیت شناخته شده است) امکان تمرین وجود دارد. با این حال، این جلسات آموزشی باید دستورالعمل‌های فاصله اجتماعی را حفظ کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала