Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جالب برای لیگ برتر انگلیس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، احتمال دارد تیم‌ها مجوز تعویض 5 بازیکن در هر بازی را داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «تایمز» خبر داد که در صورت ادامه فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تعداد تعویض‌ها به 5 افزایش خواهد یافت. به علت فشردگی احتمالی زمان هر بازی تا بازی دیگر همینطور مطرح شدن بحث عدم آمادگی جسمانی، احتمال مصدومیت بازیکنان در میدان افزایش خواهد یافت.

Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ شروع و ختم لیگ برتر انگلیس مشخص شد

به همین خاطر اتحادیه انگلیس طرح استفاده از 5 تعویض به جای 3 را در مسابقات در نظر دارد و آن را اجرایی خواهد کرد. بر اساس این گزارش در هفته‌های اخیر چند تیم لیگ برتری این پیشنهاد را به سازمان لیگ برتر ارائه داده بودند و حالا لیگ برتر تصمیم گرفته این پیشنهاد را به طور جدی بررسی کند.

این اعتقاد وجود دارد که لیگ برتر با این ایده موافقت خواهد کرد چرا که از یک طرف بازیکنان بعد از وقفه‌ای طولانی به کوران رقابتها برمی‌گردند و از سوی دیگر باید در یک برنامه بسیار فشرده در بازی‌های پرتعداد شرکت کنند. این گمانه‌زنی‌ها در حالی مطرح می‌شود که در حال حاضر حتی امکان ادامه رقابت‌ها و پایان فصل جاری لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همه چیز به شرایط بحران کرونا و تصمیم‌های نهایی دولت انگلیس بستگی خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала