Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناتوانی باشگاه‌های مطرح لالیگا در جذب ستاره‌های بزرگ

© REUTERSLa Liga
La Liga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های مطرح لالیگا، در نقل و انتقالات تابستانی توانایی مالی آن‌چنانی نخواهند داشت تا بازیکنانی بزرگ چون لاوتارو، نیمار و هالند را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا مشکلات بزرگی برای باشگاه‌های بزرگ خلق کرده است و تمامی باشگاه‌های می‌دانند که در چند سال آینده رقیبی بزرگی بنام مشکلات اقتصادی و کاهش بودیجه در برابر آن‌ها قرار دارد.

لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
پیام جالب بارسلونا درباره آغاز بازی‌های لالیگا

طبق گزارش مارکا، باشگاه‌‌های مطرح لالیگا، دیگر توان مالی آن‌چنانی نخواهند داشت تا خریدهای بزرگ انجام دهند و کاهش فاحشی در بودیجه تیم‌ها به وجود خواهد آمد.

چند باشگاه مطرح لالیگا که هزینه بزرگی از فروش تکت بازی‌ها به دست می‌آورند، با برگزاری دیدارها در پشت درهای بسته، نزدیک 200 میلیون یورو ضرر خواهند کرد و اگر عدم حضور تماشاگران تا سال 2021 تمدید شود، این مبلغ نزدیک به 300 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

به همین دلیل باشگاه‌های مطرح لالیگا، باید خرید ستاره‌های بزرگ چون امباپه، لاوتارو، نیمار، هالند و دیگر ستاره‌های مطرح را فراموش کنند و توجه بیشتری روی هزینه‌های تیم‌های شان داشته باشند.

از سویی هم برخی تیم‌ها تلاش خواهند کرد تا ستاره‌هایی را که دستمزد هنگفتی دریافت می‌کنند را به فروش برساند و از شر دستمزد بالای آن‌ها رهایی یابند.

این در حالی‌ست که باشگاه بارسلونا به دنبال نیمار و لاوتارو است و رئال مادرید شرایط امباپه و هالند را زیر نظر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала