کرونا دَر قیامت را باز کرده است

© REUTERS / Kyodoسیلاب
سیلاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از کرونا، جهان را خشکسالی، آتش‌سوزی و گرسنگی تهدید می کند.

به گزارش اسپوتنیک، به تعقیب کرونا ویروس، سیلاب، خشکسالی و قحطی شدید بشریت را تهدید می نماید. همه باید آماده آن باشیم.

دانشمندان به این نظر رسیده اند که به تعقیب کرونا ویروس، در سال 2020 سیاره زمین گرمتر می شود، طوفان های قوی, سیلابها و قحطی تمام بشریت را تهدید می نماید. گفته می شود که طبق حکم آیات آسمانی، حملات ملخها نیز آغاز می گردد.

پایان جهان - اسپوتنیک افغانستان
همدست شیطان: رهبری که جهان را به قیامت می برد

هواشناسان و سازمانهای بین المللی هشدار داده اند که مرض همه گیر تنها بر انسانها غلبه نمی کند، بلکه به تعقیب کرونا ویروس در سال 2020، سیاره زمین بسیار گرم می شود، سیل در نقاط مختلف سرازیر می گردد، حاصلات امسال کم می شود و حملات ملخ ها آغاز می گردد که این واقعه در انجیل نیز تائید گردیده است.

رویدادهای ناگوار طبعی باعث قحطی به کشورهای فقیر و پرابلم بزرگ برای اروپا می گردد. آب بحرهای جهان بی حد گرم میشود که در تاریخ نظیر ندارد. اروپا و امریکا به خشکسالی روبرو می گردند. کشورهای فقیر با بحران بزرگ بشری و جهان به بزرگترین بحران صد سال اخیر مواجه می شوند. کشورهای ثروتمند به چالش های بزرگ چون سیلاب، عدم حاصلات و طوفان ها درگیر می شوند.

در سایر شرایط ناگوار جهان می توانست با چنین حادثات اقلیمی مقابله کند، اما حالا تمام منابع در مقابله با کووید-19 مصرف می گردد.

دکتوران بسیار مصروف اند، حتی وقت اضافی ندارد. در بودجه های دولت پول اضافی نیست. زمینداران، تاجران و مالکان ترانسپورت با قرنطینه مصنوعی درگیرند. هرگاه در جریان اپیدمی کرونا ویروس، ناگهان طوفان شدید و یا باران شدید با ژاله حین جمع آوری حاصلات صورت بگیرد، وضع از کنترول خارج می شود.

روز قیامت - اسپوتنیک افغانستان
قیامت نزدیک است

هیته هوپینات سر اقتصاددان نهاد بین المللی پول اظهار داشته است که در چنین شرایط نمی توان به کمک سازمانهای بین المللی حساب کرد: فورس ماژور طبی به تمام کشورها تاثیر می گذارد. ویروس به حق هیچ کس ترحم نمی نماید.    

کرونا ویروس زندگی در زمین را تغییر داد. اما چیزی را که وی تا این اواخر تغییر داده، تغییر نمی کند- گرمای عمومی که دانشمندان آنرا مقصر اصلی میدانند، به همان شکل مضر باقی می ماند.

طبق ارزیابی دانشمندان، اقلیم زمین در مارچ سال 2020 نسبت به سال 1880 بسیار زیاد گرم بود.

آزمایش راکتور هسته‌ای سلاح روز قیامت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
آزمایش راکتور هسته‌ای "سلاح روز قیامت" روسیه

دیگر اینکه هر قدر آب بحرها گرم شود به همان اندازه امکان طوفان بحری تشدید میابد که در قدم اول کشور امریکا از آن سبب، بشتر از کرونا ویروس خسارهمند می گردد که ممکن در ماه جون آغاز گردد.

گرمی هوا به سرعت صورت می گیرد. می توان گفت که درجه هوا در اروپا بیشتر از 40 سال قبل خواهد بود.

بندهای آب اوکرائین و رومانیا تا سطح نهایی خشک شده است. نصف زراعت فرانسه تا حدی خشک شده که دهقانان زنگ خطر را به صدا آوردند.

خشک سالی آلمان را نیز تهدید می نماید. گر چه رهبری  این کشور سعی می ورزند وحشت زده نشوند، اما خطر را حس می کنند.

خلاصه، امسال-سال ثقیل، سال گرم، با سیلاب، خشکسالی و قحطی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала