Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان آرسنال پس 47 روز به تمرینات شان بازگشتند + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان آرسنال امروز پس از گذشت 47 روز از انزوا دوباره به تمرین خود می پردازند اما هنوز قوانین سخت انزوا کرونا ویروس اعمال می شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال تایید کرد که به بازیکنان این تیم اجازه داده شده از امروز در مجموعه تمرینی این تیم حاضر شده و به تمرین بپردازند هر چند تمرین‌ها با رعایت کامل قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

بر اساس قوانین وضع شده، بازگشت به محل کار داوطلبانه است اما انتظار می رود بیشتر تیم ها حضور پیدا کنند، اگرچه آنها مجبورند به تنهایی سفر کنند و برای یک سری جلسات یک ساعته در گروه های پنج نفری قرار بگیرند. کادر پزشکی و بدنسازی جلسات را از دور برگزار می کنند و بازیکنان مجاز به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند. 

آنها حتی برای جلوگیری از آلودگی متقابل، فوتبال اختصاصی خود را نیز خواهند داشت. تمام ساختمان ها قفل خواهند ماند. اما به گروه گفته شده است که به هیچ وجه نمی توانند با یک دیگر عکس های سلفی بگیرند.

این در حالی است که میکل آرتتا سرمربی آرسنال از اولین چهره‌های مشهور فوتبال دنیا بود که به کرونا مبتلا شد و کمی بعد از بیمار شدن او بود که لیگ برتر انگلیس به حالت تعلیق درآمد. با اینکه بحران کرونا در انگلیس همچنان با شدت ادامه دارد ولی توپچی‌ها توانسته‌اند باری بازگشت مشروط بازیکنان‌شان به تمرین، مجوز لازم را دریافت کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала