Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلند پروازی رهبر کوریای شمالی؛ کیم جونگ اون به دنبال ساختن لیونل مسی!

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی وارد سنگاپور شد/ تدابیر امنیتی بی‌سابقه برای حفاظت از "اون"+ویدیو
رهبر کوریای شمالی وارد سنگاپور شد/ تدابیر امنیتی بی‌سابقه برای حفاظت از اون+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی می‌خواهد در تیم ملی کشورش بازیکنانی مستعدی چون لیونل مسی را داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «بی‌ساکر»، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برای تیم ملی فوتبال کشورش بودجه جداگانه‌ای اختصاص داده است و به هر بازیکنی که در برنامه‌اش قرار دارد سالانه 16000 یورو می دهد. ری یو، همسر کیم جونگ اون در این رابطه اظهار کرد:«بازیکنان جوانمان را به نحوی تمرین می‌دهیم تا به فوتبالیست های مستعدی همچون لیونل مسی تبدیل شوند.»

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیشترین گل در پنج لیگ معتبر؛ مسی اول، رونالدو پنجم + عکس

تیم ملی فوتبال کوریای شمای در جام جهانی 1966 تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و دوباره می‌خواهد مانند گذشته تیم ملی قدرتمندی داشته باشد. این موضوع یکی از اهداف کیم جونگ اون است و هر روز روی آن کار می کند. تیم فوتبال این کشور در مرحله مقدماتی منطقه آسیا در گروه H در جایگاه چهارم قرار دارد و باید این استعدادها را پیدا کند تا به خواسته خود برسد و به بهتر شدن عملکرد تیم کمک کند.

یکی از بازیکن مستعد کره شمالی هان کوانگ سونگ بود که از کالیاری شروع کرد، سپس برای پروجا و تیم زیر 23 سال یوونتوس بازی کرد تا این که در 21 سالگی به الدوحیل پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала