Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام جالب بارسلونا درباره آغاز بازی‌های لالیگا

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا به این باورند که در صورت شروع مجدد رقابت‌های لالیگا اگر از سلامت بازیکنانش اطمینان نداشته باشند، به آنان اجازه بازی کردن را نمی‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه «اسپورت» کاتالونیا، باشگاه بارسلونا اعلام کرده در صورت شروع دوباره لالیگا اگر از سلامت بازیکنانش اطمینان صد در صدی نداشته باشد، آنها را مجبور به بازی کردن نکرده و تصمیم در این باره را به آنها واگذار خواهد کرد. بارسا می‌گوید علت این تصمیمش این بوده که سلامت بازیکنانش را اولویت اول خود می‌داند.

Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
وزیر بهداشت اسپانیا: تضمینی برای شروع دوباره «لالیگا» وجود ندارد

بر اساس این گزارش، منابع از درون باشگاه دریافته که بارسلونا با انجام یک مطالعه به این نتیجه رسیده که در حال حاضر اطمینان پیدا کردن از اینکه در صورت شروع لالیگا سلامت بازیکنانش تضمین شده است غیرممکن خواهد بود و به این خاطر تصمیم گرفته تصمیم در این باره را به خود آنها واگذار کند. اسپورت می‌گوید این تصمیم بارسلونا دست‌کم با موافقت شش باشگاه دیگر لالیگایی هم همراه است.

تیین روزنامه می‌گوید شش باشگاه دیگر اسپانیایی به بارسا اطلاع داده‌اند زمانی که این باشگاه با صدور بیانیه‌ای رسمی موضع خود را در این باره اعلام کند، آنها هم رسما موافقت خود را اعلام می‌کنند. پزشکان معتمد بارسلونا به این باشگاه اطمینان داده‌اند که در شرایط فعلی، هر نوع حضور در مسابقات فوتبال ریسک قابل توجهی برای سلامت بازیکنانش خواهد داشت. بارسلونا بر اساس اعلام نظر پزشکان، تصمیم گرفته در این مورد محتاط عمل کرده و از مجبور کردن بازیکنانش به حضور در میادین خودداری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала