Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا پرونده خرید نیمار را بست

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا نام نیمار را از لیست نقل و انتقالات تابستانی خط زد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که نشریه اسپانیایی «موندو دیپورتیوو» و روزنامه «اسپورت» اسپانیا هفته‌هاست به موضوع انتقال نیمار پرداخته اند، این دو نشریه اعتراف می‌کردند که این مسئله بسیار پیچیده است، Esport3 عصر پنجشنبه این خبر را اعلام کرد که بارسا قبلاً تصمیم به پایان پروژه بازگشت نیمار گرفته است.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مشکلات بارسا برای جذب نیمار چیست؟

باشگاه بارسلونا در مواجهه با مشکلات اقتصادی خود در ارتباط با شیوع همه‌گیر ویروس کرونا تصمیم گرفته است تا در تابستان پیش از جذب نیمار مطابق گفته TV3 و رادیو کاتالونیا منصرف شود. آبی‌اناری‌ها در مواجهه با بحران ویروس کرونا تصمیم گرفته اولویت‌های خود را بررسی کند و در این بین نیمار از لیست خواسته‌های کادرفنی کنار رفته است. سران این باشگاه تصمیم گرفته است در درجه اول خرید لائوتارو مارتینز از اینتر را نهایی کند و پس از آن قرارداد لیونل مسی را که تا پایان سال 2022 به پایان می‌رسد تمدید کنند.

این نخستین باری است که یک رادیویی کاتالونیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا تایید کرده است این باشگاه در نظر دارد تا از خرید نیمار منصرف شود. عدم حضور نیمار در لیست خرید بارسلونا سبب می‌شود تا باشگاه رئال مادرید که به عنوان دیگر مشتری این بازیکن سرشناس شناخته می‌شود، مذاکرات را به صورت جدی پیگیری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала