Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار دولت ایتالیا به تعطیلی مجدد سری‌آ

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت ایتالیا به مسئولین رقابت‌های سری‌آ هشدار داده است که در صورت ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا، این رقابت‌ها را بار دیگر تعطیل خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال ایتالیا و برگزارکننده‌گان رقابت‌های سری‌آ، پس از کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، خواستار ادامه رقابت‌های فوتبال در این کشور شدند تا از ضرر بیشتر باشگاه‌ها جلوگیری شود.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ زمان تمرینات تیم های سری آ مشخص شد

دولت ایتالیا با وجودی که مخالف از سر گیری رقابت‌های فوتبال در این کشور بود، با شرایط خاص، اجازه از سرگیری لیگ را داد و تیم‌ها از تاریخ 4 می تمرینات شان را از خواهند گرفت.

دولت اما به مسئولان هشدار داده است که در صورت ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا، این رقابت‌ها بار دیگر تعطیل خواهد شد.

دولت این کشور اعلام کرده در صورتی که یک بازیکن علائم کرونا را داشته باشد او به زودترین فرصت قرنطینه می‌شود و تمام افرادی که با آن بازیکن به هر نوعی تماس داشته ‌اند باید مانند او دو هفته قرنطینه شوند.

با این حساب اعضای تیم، کادر فنی و مدیریتی برای دوهفته قرنطینه خواهد بود و بازی‌های لیگ هم برای دو هفته تعطیل خواهد شد.

این در حالی‌ست که قبل از این پائولو دیبالا، بلیز ماتویدی و دانیله روگانی از یوونتوس، 6 بازیکن فیورنتینا و بازیکنان برخی باشگاه‌های دیگر به این ویروس مبتلا شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала