پوتین: تا 11 می رخصتی ادامه دارد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: تا 11 می رخصتی ادامه دارد
پوتین: تا 11 می رخصتی ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه به خاطر گسترش ویروس کرونا رخصتی در این کشور را تا 11 می تمدید کرد.
پوتین درباره مبارزه با ویروس کرونا: برای هر نوع سناریو آماده باشیم  - اسپوتنیک افغانستان
پوتین درباره مبارزه با ویروس کرونا: برای هر نوع سناریو آماده باشیم

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی به خاطر مبارزه با گسترش ویروس کرونا گفت: ششم تا هشتم ماه می در روسیه روزهای غیر کاری خواهد بود، در حالی که باید دستمزد کارمندان حفظ شود.

پوتین گفت: "ما یک سری رخصتی ماه می را در پیش رو داریم. بین آنها روزهای کاری 6-7 و 8 ماه می است. اعلام این سه روز به عنوان روز غیر کاری با حفظ حقوق و دستمزد در نظر گرفته می شود. بنابراین، با در نظر گرفتن همه رخصتی ماه می، دوره روزهای غیر کاری تا روز 11 ماه می به طول خواهد انجامید".

همچنین در این ویدیو کنفرانس که در پیوند به مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس انجام شد، آنا پوپووا رئیس روس پوتربنادزور اعلام داشت، 45 درصد مبتلایان افراد در رده سنی زیر 60 سال هستند که توانایی کار کردن را دارند، هر نوع انحرافی و کوتاهی در وضعیت محدودیت قرنطینه در پیوند با ویروس کرونا می تواند منجر به بازگشت وضعیت بدتر و اقدامات سخت تر گردد.

وی همچنین افزود: طی یک ماه گذشته، در اقداماتی که طبق مصوبه ولادیمیر پوتین حکم شد اجرا شد، امروز از 27٪ به 7 با درصد کمی میزان رشد شمار مبتلایان به 3.5 برابر کاهش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала