داخل قطارهای زرهی رهبر کوریای شمالی چه می‌گذرد

© Sputnik / Svetlana Zaderaداخل قطارهای زرهی رهبر کوریای شمالی چه می‌گذرد
داخل قطارهای زرهی رهبر کوریای شمالی چه می‌گذرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی، در هنگام مسافرت با قطار زرهی خود، دختران بکارت دار را به مهمانی دعوت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه The Sun، براساس اطلاعات این نشریه، قطار زرهی رهبر کوریا شمالی از 20 واگن تشکیل شده است و می تواند تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد. معمولاً قطاری با مأمورین امنیتی در مقابل او قرار می گیرد كه ایمنی راه ‌آهن و ایستگاهها را بررسی می كند و پس از آن قطاری با محافظان كیم جونگ اون و وسایل مورد نیاز آن تهیه می شود. همچنین مشخص شده است که یک قطار زرهی دارای یک خودروی زرهی شخصی مرسدس و یک توالت متحرک است.

واکنش کوریای شمالی به خبرهای مرگ کیم جونگ اون - اسپوتنیک افغانستان
واکنش کوریای شمالی به خبرهای مرگ کیم جونگ اون

در داخل، یک اتاق استراحت با مبل های چرمی، یک اتاق کنفرانس مدرن، یک دفتر با تلویزیون ماهواره ای و یک رستوران که با غذاها و نوشیدنی های لذیذ سرو می شود، به ویژه، پنیر سوئیسی، کنیاک هنسی و شامپاین کریستال در کنار غذاها می توان دید. علاوه بر این، به اصطلاح "بزن تیم لذت و سرگرمی" در این مسیر با رهبر کوریای شمالی همراهی می‌کند؛ راهنماهایی که مخصوص این کار انتخاب شده اند.

کیم جونگ اون تصمیم گرفت در سال 2015 چنین تیمی را تشکیل دهد. فقط دختران کوریایی قد بلند و زیبا که باکره هستند، می توانند وارد آن شوند.
خاطر نشان می شود که از 21 آوریل این قطار در ایستگاه راه آهن در نزدیکی شهر تفرجی ساحلی کوریای شمالی وونسان واقع شده است، جایی که ویلای ساحلی رهبر کوریای شمالی با یک مرکز پزشکی خصوصی در آن واقع شده است.
کیم جونگ اون از 11 اپریل ظاهر نشده است. در 15 اپریل، او جشن تولد پدرکلان خود کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی، را از دست داد. به دلیل غیبت وی در این مراسم، شایعاتی درباره بیماری احتمالی وی آغاز شد؛ مقامات و رسانه های پیونگ یانگ درباره آن اظهار نظری نکردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала