تعیین جریمه برای سرفه در استرالیا

© Depositphotos.com / lisafx تعیین جریمه برای سرفه در استرالیا
 تعیین جریمه برای سرفه در استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات کوئینزلند استرالیا «جریمه سرفه» برای افرادی که در صورت پرسنل درمانی سرفه یا تف کنند را تعیین کرده تا کارکنان سایر بخش ها از جمله سوپرمارکت ها را نیز تحت حمایت قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ABC Nеws مقامات کوئینزلند استرالیا جریمه 13 هزار دالری برای تف کردن عمدی ، عطسه ، یا سرفه به سمت افرادی که درگیر فعالیت های مهم اجتماعی هستند ، تعیین نمودند.

ترامپ دستیار خود به دلیل سرفه کردن از دفتر خارج کرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ دستیار خود به دلیل سرفه کردن از دفتر خارج کرد + ویدیو

اکنون پلیس این ایالت می تواند افرادی که کارکنان و کارگران را به طور عمدی با سرفه و یا تف کردن هدف قرار می دهند جریمه کند و این قانون دیگر فقط محدود به حمایت از پرسنل درمانی نخواهد بود.

این در حالی است که یک اتحادیه صنفی مربوط به کارگران سوپرمارکت ها اعلام کرده بود که بحران کروناویروس فشار زیادی روی این کارگران وارد کرده است چرا که بسیاری از آنها از سوی مشتریان مورد بی احترامی و خشونت قرار گرفته اند.

دبیر انجمن کارکنان فروشگاه ها، مراکز توزیع و تعاونی های این ایالت استرالیا، می گوید: «گزارش های مربوط به کارگران سوپرمارکت ها که در صورت آنها به طور سرفه و یا عطسه شده است به طور ناراحت کننده ای در حال عادی شدن است.»

وی می گوید: «این افراد همسایه ها، فرزندان دوستان شما و یا پدر و مادر دوست شما هستند که در حال پر کردن قفسه های فروشگاه ها هستند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала