Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امری به لالیگا بر می‌گردد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اونای امری
اونای امری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری که در ماه نوامبر از آرسنال اخراج شد اکنون می‌خواهد دوباره به تیمی در لالیگا بر گردد.

به گزارش اسپوتنیک، اونای امری سرمربی سابق سویا در ماه نوامبر به دنبال نتیجه نتایج ضعیف و اعتراض شدید هواداران از آرسنال اخراج شد و میکل آرتتا جای او را گرفت.

امری از آن زمان تاکنون با تعداد انگشت شماری از تیم‌های لیگ برتری نیز هم چون اورتون قبل از اینکه کارلو آنچلوتی بیاید، در ارتباط بود اما حالا این مرد 48 ساله وقت داشته تا درباره جاه طلبی‌های خود فکر کند و تصمیم گرفته زمان مناسب او برای مدیریت دوباره در لالیگا است.

این مربی اسپانیایی با سه بازی فوق العاده موفق با سویا که منجر به سه قهرمانی متوالی تیم وی در لیگ اروپا بشد سبب گردید پی‌اس‌جی او را استخدام نماید.

امری در صحبت با "یورو اسپورت" هم اکنون می‌گوید که دوست دارد یک بار دیگر شانس خود را در اسپانیا امتحان کند. او گفت که نمی‌تواند حرکت به لیگ دیگر را رد کند اما بیشتر احتمال دارد در لالیگا نقشی را بپذیرد.

امری می‌گوید:: "من آماده آموزش هستم. در اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، فرانسه یا جاهای دیگر، اما اگر از من بپرسید که من کجا خواهم بود فکر می‌کنم به لیگ اسپانیا نزدیکتر هستم."

امری در سال 2016 سویا را ترک کرد و از آن زمان چالش‌ها را هم در لیگ 1 و هم در لیگ برتر جستجو نمود اما اکنون او مشتاق به گرفتن یک پروژه در کشور خود است.

او اضافه کرد: "چهار سال من بیرون بودم. اگر شانس خوبی برای بازگشت به اسپانیا دارم و احساس می‌کنم دوست دارم با آن روبرو شوم. هدف اول بازگشت در فصل آینده است اما اگر من چیزی را پیدا کنم که متناسب با آنچه می‌توانم از آن هیجان زده شوم یا به قلبم برسد فکر خواهم کرد."

مانند بسیاری از ما امری در حین همه‌گیری کروناویروس در خانه خود را قرنطین کرده و فاش نمود که وی از اوقات فراغت برای بهبود درک خود در مورد بازی، تحقیق در مورد بازی‌های گذشته و سبک‌های بازی، به امید بازگشت مربی بهتر استفاده کرده است.

امری تصریح می‌کند: "من بازی‌های زیادی را تماشا می‌کنم، انواع مختلفی از تیم‌ها، نحوه بازی آنها. من سعی می‌کنم پیشرفت کنم همچنین من در حال خواندن، نوشتن و به روزرسانی موارد از قبل هستم. من سعی می‌کنم از این لحظه‌ها استفاده کنم تا ببینم از آنچه تاکنون انجام داده‌ام می‌توانم بهبود پیدا کنم، سعی کنم از این استراحت آماده و با {ایده‌های گسترده تر} خارج شوم."

امری قبل از حضور خود در سویا دو تیم را در لالیگا هدایت کرده زیرا او در المریا مربیگری کرده و آنها را برای ارتقا به لیگ برتر کمک نمود. او بعداً چهار سال در والنسیا گذراند جایی که دو دیدار رده بندی سوم را بدست آورد و با ستاره‌هایی همچون دیوید سیلوا و دیوید ویا همکاری نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала