Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت کلوپ با برگشت کاریوس به لیورپول

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوریس کاریوس دروزاه بان لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
لوریس کاریوس دروزاه بان لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد بازگشت احتمالی کاریوس به آنفیلد با او گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ترکی "آکسام" گزارشی را به نشر رسانده و نگاشته که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد بازگشت احتمالی لوریس کاریوس به این باشگاه، با این دروازه‌بان گفتگو کرده است.

View this post on Instagram

Missing football 😩

A post shared by LORIS (@loriskarius) on

این دروازه‌بان آلمانی دو سال گذشته در بشیکتاش به صورت قرضی حضور داشته اما گزارش‌هایی در ماه اخیر رسانه‌های ترکی را تحت تأثیر قرار داده که گویا باشگاه ترکی به دنبال فسخ قرارداد وی هستند و او را به لیورپول بر می‌گردانند.

طبق ادعای آكسام، كلوپ به كاریوس اطلاع داده كه می‌تواند بازگردد و برای فصل بعد در لیورپول بماند اما او این مسئله را روشن كرد كه ذخیر آلیسون خواهد بود.

با این حال هنوز زمان وجود دارد که کاریوس بتواند در تابستان امسال برای خود باشگاه جدیدی پیدا کند تا این‌که یک بازیکن معمولی تیم باشد.

دروازه‌بان سابق ماینتس در اوایل این ماه با انتقال به وولوز ارتباط داشت زیرا او به دلیل دستمزدهای پرداخت نشده به دنبال لغو قرارداد خود با بشیکتاش بود. این در حالیست که قرارداد وی با لیورپول در پایان جون 2022 منقضی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала