Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت غول‌های اروپایی بر سر فن ده‌بیک

© AP Photoدونی فن ده بیک بازیکن آژاکس
دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس در تابستان برای جذب فن ده‌بیک با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن ده‌بیک در تابستان امسال به عنوان هدف اصلی تیم‌های برتر اروپا ظاهر شده و آژاکس آماده گوش دادن به پیشنهادات این هافبک می‌باشد.

فن ده‌بیک ستاره تیم آژاکس بود که در آخرین دوره حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخشید و تیم‌های بزرگ اروپایی را مجذوب خود نمود.

پیش از این فرانکی دی‌یونگ، ماتیس دی‌لیخت و حکیم زیش به جدایی از تیم هالندی موافقت کردند و ون دی‌بيك اما به عنوان استعداد بعدي از كلاس 2019 باقی ماند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، رئال مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس باشگاه‌هایی هستند که شانس واقعی برای خرید این بازیکن 23 ساله را دارند.

گزارش‌ها می‌رساند که مادرید پیش از این با ستاره ملی پوش هالندی پیش قرارداد منعقد کرده است اما یونایتد امیدوار است که هرگونه معامله‌ای را با اوله گونر سولسشیر به دنبال ادامه انقلاب خود در خط میانی این باشگاه که قبلاً دیده بود و برونو فرناندز وارد شد، تأثیر فوری بگذارد.

یوونتوس سومین علاقه‌مند شکار فن ده‌بیک است که به محض پیوستن به بیانکونری با ماتیس دی‌لیخت هم‌تیمی سابق خود در آژاکس دوباره هم بازی خواهد شد.

از آنجایی که لیگ قهرمانان اروپا از آخرین دوره خود بهره می‌برد، فن ده‌بیک در این فصل همچنان ستاره‌ای برای آژاکس بوده و در 37 بازی 10 گل به ثمر رسانده و در عین حال 11 پاس گل نیز داشته است.

قرارداد فعلی او در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала