Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو، مسی و نیمار قهرمانان من هستند

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه می‌گوید از سه بازیکن برتر فوتبال جهان در یک دهه‌ی گذشته در فوتبال خود الهام می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه فاش کرده است که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار قهرمانان اصلی او هستند و می‌گوید که از این سه فوق ستاره الهام گرفته است تا به بالاترین سطح بازی برسد.

امباپه از زمان عمل‌کرد فوق‌العاده و درخشش بی‌نظیر در موناکو به عنوان یک نوجوان در فصل 2016-17، به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان عرض اندام کرده است.

امباپه در آینده قصد دارد توپ طلا را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند، اما در حال حاضر کاپیتان بارسلونا مسی و رونالدو ستاره‌ی یووه، همچنان به عنوان دو بازیکن برتر سطح بالاتری نسبت به بقیه دارند.

دو بازیکنی که با استعداد خود در طی 12 سال گذشته 11 جایزه توپ طلا را بین خود تقسیم کرده‌اند، و با وجود نزدیک شدن به مراحل پایانی دوران حرفه‌ای بازیگری شان، هنوز هیچ نشانه ای از کندی و عدم کارآیی مناسب را نشان نداده اند.

امباپه اکنون فاش کرده است که مسی و رونالدو است را تحسین می‌کند، و می گوید که او همچنین مدت ها قبل از هم‌بازی شدن با ستاره‌ی برازیلی در پارک دو پرنس ، نیمار هم تیمی خود در پی‌اس‌جی  را تحسین کرده است.

امباپه در گفتگو شبکه‌ی تلویزیونی بیِن اسپورتس گفت: "من قهرمانان زیادی دارم. کریستیانو هست که من خیلی دوست‌اش دارم. اما در زمان ما کریستیانو و مسی هر دو عالی بودند. من شانس بازی با نیمار را دارم که وقتی‌که جوان‌تر بودم خیلی او را تحسین کردم. آنها بازیکنانی هستند که خیلی آنها را تحسین کردم.

"وقتی شانس بازی در رده های بالا را دارید، نیاز به الهام از بهترین‌ها دارید. هرکدام سبک و نقطه‌ی قوت خود را دارد، اما آنها به بالاترین سطح رسیدند، بنابراین الهام بخش همه هستند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که برای من نیز الهام بخش نباشد، و ما راه خود را برای رسیدن به صدر انجام می دهیم."

وقتی از او خواسته شد بهترین گل را كه تا به حال دیده است، نام ببرد، امباپه یك ضربه قیچی برگردان مشهور رونالدو برای رئال مادرید مقابل یوونتوس در سال 2018 را انتخاب كرد و با بیان این جمله تصمیم خود را توجیه كرد: "رونالدو در برابر جیجی."

"من شانس بازی با جیجی را داشتم و او در مورد آن گل با من صحبت کرد و احساسی که او هنگام زده‌شدن این گل افسانه‌ای داشت را به من بازگو کرد. بنابراین من می‌گویم که این گل."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала