Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سالزبورگ اگر بخواهد می‌تواند فردا رونالدو را بخرد

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الیور کراگل، بازیکن آلمانی بنونتو در مورد وضعیت لیگ اتریش صحبت کرد و قدرت مالی تیم های متعلق به ردبول را با ابراز نظری عجیب بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الیور کراگل ، فوتبالیست بنونتو در سری آ، در مورد زمان حضور خود در لیگ اتریش و تأثیر شرکت ردبول با آر بی سالزبورگ با وب‌سایت گل صحبت کرد.

این بازیکن آلمانی که در سال 2016 راهی فوتبال ایتالیا شد، به مدت سه سال در اس‌وی رَید در اتریش پریمرا بازی کرد و توانست باشگاه متعلق به شرکت نوشیدنی انرژی‌زای ردبول را ببیند که به عقیده وی می تواند کریستیانو رونالدو را بخرد.

ردبول و کریستیانو؟

"اختلافات در آن لیگ بسیار زیاد است. ردبول سالزبورگ بسیار خواستار است. آنها توانستند قهرمان اروپا لیورپول را در آنفیلد شکست دهند و با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در ناپل مساوی کنند. رپید وین هنوز هم عالی است و رید و آدمیرا واکر هم وجود دارند، اما آنها پول لازم برای ادامه کار و رقابت با سالزبورگ را ندارند.

ردبول در صورت تمایل می توانست کریستیانو رونالدو را بخرد. من فکر می کنم سالزبورگ در بوندسلیگای آلمان می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و باشگاه‌های کوچکتر اتریشی در لیگ دسته دوم می‌توانند رقابت می کنند. "

مانه لیورپول یک انسان برتر است، الیور در اتریش در زمین با سادیو مانه در ارتباط شد، که فقط برای توصیف او فقط کلمات خوبی دارد.

وی گفت: "من قبلاً دیدم كه حرفه سادیو به كجا می رود. او استثنایی است. سریع، از نظر فنی عالی است و همیشه می داند کجا باید موقعیت خود را کسب کند.

"طبیعی است که در لیورپول به شکل قهرمانان با او رفتار شود. او آرام و مودب است. موترهای گران قیمت و ساعت برای او اهمیتی ندارد و او تلاش می کند برای کمک به افراد پول زیادی به کشور زادگاه خود اهدا کند. این نشان می دهد که انسان واقعی او است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала