Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیر از مسی و تراشتگن همه فروشی‌ اند

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، بارسلونا آماده فروش همه بازیکنان خود غیر از مسی و تراشتگن است.

به گزارش اسپوتنیک، با کمال تعجب لیونل مسی جایی نخواهد رفت و مارک آندره تر اشتینگن دروازه بان اول انتخابی بارسا خواهد بود.

اما طبق گفته موندو دپورتیوو، هر بازیکن دیگری برای فروش در دسترس خواهد بود زیرا بحران کروناویروس عوارض زیادی روی این تیم گذاشته است.

بازیکنان در نیوکمپ قبلاً با کاهش 70 درصدی دست‌مزدها بر اثر هجوم همه گیر کرونا موافقت کردند.

یک نامزد ریاست باشگاه بارسا پیش از این اعلام کرده بود که با ادامه جنگ بیرون از زمین، این باشگاه به سمت "ورشکستگی اقتصادی" می رود.

ویکتور فونت، رهبر گروه سی فیوچر یک سازمان از طرفداران به معنای "بله به آینده" ، فقط یکی از این نام ها است که امیدوار است وقتی جوزپ ماریا بارتومئو کنونی کنار می رود، صندلی وی را به دست آورد.

و در نامه‌ای باز، او توضیح داد كه چگونه "خطرات عظیم و بزرگ شده اند".

بنابراین در تلاش برای برطرف کردن آشفتگی‌های اقتصادی پیش‌بینی شده، بازیکنان احتمالاً تابستان امسال به تیم‌های دیگر اروپایی منتقل می شوند.

بزرگترین بازیکنان خروجی می توانند های فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله باشند، که طبق ادعای تلگراف در معاملات معاوضه‌ای در دسترس هستند.

طبق گزارش ها، یوونتوس در حال مذاکره پیشرفته است تا آرتور را به‌خدمت بگیرد که از سوی برخی به عنوان ژاوی بعدی لقب گرفته است.

و کاتالان ها می توانند چهار بازیکن را به آژاکس بدهند تا آندره اونانا دروازه بان این تیم را جذب خود کنند.

دروازه بان دوم این تیم یعنی نوربرتو نتو به همراه جوانانی چون: ریکی پیویگ، الکس کویادو یا کارلس آلنا می توانند قربانی دروازه‌بان کرونایی شوند.

کیکه ستین، سرمربی بارسا برای جمع آوری بودجه برای لاوتارو مارتینز، مهاجم اینتر و نیمار به بارسا، باید فداکاری کند. انتظار می رود که برای هرکدام بالغ بر 100 میلیون پوند هزینه صورت گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала