Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرکل حکم نکند بوندس‌لیگا به تعویق می‌افتد

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از سرگیری بوندس‌لیگا ممکن است یک هفته به عقب رانده شود زیرا سران این لیگ انتظار حكم مرکل را می‌کشند.

به گزارش اسپوتنیک، دوباره آغاز شدن بوندس‌لیگا می‌تواند برای یک هفته هفته یعنی تا 16 می به عقب خواهد رفت زیرا باشگاه‌ها منتظر حُكم صدراعظم شان آنگلا مرکل در این زمینه هستند.

پیشنهاد فعلی این است که بازی در آلمان در تاریخ 9 ماه می از سر گرفته شود اما افزایش سن در موارد کرونا ویروس این نظریه را به خطر انداخته است.

وزارت کار این کشور چراغ سبز به این استراتژی داده اما نشست مرکل در روز پنجشنبه موضوع مورد بحث را می‌بیند و مانع نهایی است.

برنامه‌های گسترده‌تری در رابطه با ایمن نگه‌داشتن بازیکنان و عموم در هنگام شروع فصل در پشت درهای بسته به دولت ارائه شده است.

نشریه بیلد گزارش داده که تاریخ شروع اکنون می‌تواند 16 می باشد و DFL بیان کرده که چگونه آنها "شبه قرنطینه" بازیکنان را برای حفظ هر دوی آنها و عموم در معرض خطر کم قرار می‌دهند.

در نامه‌ای از طرف هیئت حاکمه به وزارت کار آمده: "از این نظر بازیکنان در منطقه‌ای که در کنار خانه شخصی خود زندگی‌ می‌کنند، زمین بازی، زمین تمرین، منطقه بازیکن در ورزشگاه، هتل‌های تیم و اتوبوس تیمی همه چک می‌شود."

در گزارش دیگری آمده: پیشنهاد "شبه قرنطینه" به اندازه کافی برای جلب حمایت در کنفرانس وزیر ورزش انجام داده اما مرکل حرف‌های مهمی را در این زمینه دارد.

شامگاه سه‌شنبه VBG که تمام بازیکنان در آن بیمه شده‌اند به DFL و وزارت کار گفت: "با اقدامات انجام شده مطابق با بازی‌های ویژه، پزشک ورزشی و عملیات ویژه بازی حرفه ای فوتبال از جمله آزمایشات، احتمال بروز عفونت ظاهر می‌شود، با توجه به وضعیت علمی خطر باقی‌مانده به طور کلی می‌تواند کم باشد.

مرکل می‌گوید در صورت افزایش بیشتر بیمارستان‌ها سرریز خواهند شد و به این معنی که هجوم دوم ویروس "اجتناب ناپذیر" خواهد بود.

باشگاه‌های بوندس لیگا به آرامی به تمرینات برمی‌گردند و بازیکنان خود را در حین اجرای مقررات فاصله اجتماعی کار می‌کنند.

هفته گذشته کریستین سیفرت رئیس بوندس لیگا گفت: "اگر ما سیگنالی را که می‌توانیم از 9 ماه می شروع کنیم دریافت نماییم آماده خواهیم شد."

با چشم انداز مالی بسیاری از باشگاه‌ها که مجبور به شروع مجدد هستند آنها با اضطراب در انتظار اخبار از مذاکرات مهم روز پنجشنبه هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала