Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من و ویدیچ بهترین زوج دفاعی تاریخ لیگ برتر هستیم؛ تورس واقعا ما را آزار می‌داد

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند مدافع پیشین منچستریونایتد به تمجید از زوج خود در خط دفاعی این تیم و مهاجم رقیب سنتی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته ریو فردیناند متفاوت بودن سبک نمانیا ویدیچ و فرناندو تورس باعث می‌شد تا مدافع صربستانی منچستریونایتد همیشه مقابل این بازیکن با مشکل مواجه شود. 

به نقل از میرور، ویدیچ با وجود تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان تاریخ لیگ برتر، دائما مقابل تورس اذیت می‌شد. او زوج رسوخ ناپذیری در کنار فردیناند تشکیل داده بود که به باور مدافع پیشین تیم ملی انگلیس، بهترین زوج دفاعی تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. اما تورس دو بار با سرعت بالای خود کاری کرد تا ویدیچ برای مهار او از زمین اخراج شود. فردیناند در این رابطه گفت:

 "اول از همه، این بهترین زوج در تاریخ لیگ برتر است؛ باور کنید. اصلا چیز عجیبی بود و حتی مهاجمان مرکزی گاهاً در کناره‌های زمین بازی می‌کردند تا با ما رو به رو نشوند. به هر حال هر بازیکنی حداقل یک حریف سر سخت در دوران کاری خودش دارد؛ کسی که شاید بهترین بازیکن سیاره زمین نباشد ولی سبک بازی‌اش باعث می‌شود اذیت شوید. احتمالا تورس چنین حریفی برای نمانیا بود. بازی کردن مقابل او برایش دشوار بود. و شاید تنها بازیکنی بود که می‌دیدم همیشه روز سختی برای ویدا رقم می‌زند. حتی چند باری هم باعث شد از زمین اخراج شود. اما تورس بازیکن خیلی خوبی بود و وقتی در لیورپول حضور داشت، دوران اوج خودش را تجربه می‌کرد؛ آن زمان یکی از بهترین مهاجمان بود. مهاجم ویرانگری بود. اما اگر رو راست باشم، در نبردهای تن به تن با من مشکلی برایم ایجاد نکرد. "

فردیناند در مورد سخت‌ترین حریف خودش هم گفت: 

" وقتی مردم از من به عنوان سخت‌ترین حریفم سوال می‌کنند، جدای از گزینه‌‌های مشهود مثل (لیونل) مسی و (کریستیانو) رونالدو، کوین دیویس بود. هرگز انتظارش را نداشتید. اما همیشه بیشترین مشکلات را برایم ایجاد می‌کرد. بازیکنی فیزیکی بود و همیشه سد راهم می‌شد. حتی زمانی که توپ از ما فاصله داشت هم باز مرا می‌کشید. "

او در مورد رابطه‌اش با ویدیچ اضافه کرد:

 "ما همیشه در تمرینات و پس از آن با هم بودیم. خیلی صحبت می‌کردیم ولی در مورد رابطه‌مان درون زمین نبود. هرگز این طور نبود که مثلا «ویدا، تو سراغ سوارز برو و من هم از پشت تو را کمک می‌کنم .» اما طبق شناختی که از هم داشتیم، می‌دانستم او به فلان سمت می‌رود؛ پس اگر او به آنجا می‌رفت، من جای دیگری را پوشش می‌دادم. همه زوج‌ها فقط درون زمین تمرین هماهنگ نمی‌شوند. گاهی به صورت خودکار مثل مورد ما با هم هماهنگ هستید.  "

View this post on Instagram

A post shared by Nemanja Vidic (@nemanjavidic) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала