Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل هم فن‌ ده‌بیک را می‌خواهد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که نیوکاسل جدیدا به نبرد خرید فن ده‌بیک وارد شده و منتظر من‌یونایتد است که از این بازیکن چشم پوشی کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد می‌خواهد دونی فن ده‌بیک را به خدمت بگیرد ولی به نظر می‌رسد نیوکاسل برای ورود به مسابقه خرید این بازیکن وارد شده است.

ستاره 23 ساله آژاکس بعد از اینکه در حین حضور تیم هالندی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایگاهی برای خود ساخت سال گذشته در رادار شیاطین سرخ بوده است.

اما طبق گزارش لی‌10 اسپورت در فرانسه، نیوکاسل علاقه به هافبک دارد و می‌تواند امسال پیشنهاد بدهد و تصور می‌شود این ستاره هالندی حدود 44 میلیون پوند ارزش دارد.

با پیشروی مذاکرات باشگاه با نماینده سعودی‌ها برای تصاحب این تیم، آنها به زودی صاحب ثروتمندترین صاحبان لیگ برتری خواهند شد.

نیوکاسل همچنین با یک نقشه عجیب و غریب برای شکار کالیدو کولیبالی با نزدیک شدن فروش مایک اشلی در ارتباط بود.

در حال حاضر ناپولی حدود 90 میلیون پوند را برای مرکز خرید ارزش‌یابی می‌کند اما به دلیل بحران کرونا ویروس قیمت درخواستی می‌تواند به شدت کاهش یابد.

صاحبان جدید در پارک سنت جیمز می‌توانند به معنای سرمربی جدید با مائوریسیو پوچتینو یا بازگشت رافائل بنیتز در کارت‌ها برای جایگزینی استیو بروس باشند و بدون شک نام‌های بزرگی با این باشگاه پیوند خواهند خورد.

در یک روش مشابه، انتصاب کارلو آنچلوتی در اورتون تا حدی به دلیل شهرت وی در بازی و توانایی تساوی در ثبت نام‌های جدید بود. در صورت عدم موفقیت تیم فن ده‌بیک، منچستر یونایتد اهداف بسیاری دارد که باید از آنها پیروی کند.

جک گرالیش علی‌رغم تخلفات حبس خود در لیست آرزوهای تابستانی آنهاست.

کاپیتان استون ویلا با ارزش 80 میلیون پوند در این فصل عمدتاً به عنوان یک چپ بازی کرده و باعث می‌شود مشکلات دفاعی در لیگ برتر ایجاد شود.

با برونو فرناندز که در جنوری با 55 میلیون پوند در اولدترافورد آمد، نیاز به یک سازنده شماره 10  چندان ناامید کننده نیست.

اما فن ده‌بیک راحت است که کمی عمیق‌تر عمل کند و به همین دلیل می‌تواند یک خرید هوشمندانه باشد.

با این حال به نظر می‌رسد برای جذب مرد آژاکس که در 37 بازی این فصل 10 گل و 11 پاس گل داشته، رئال مادرید هنوز هم حرف اول را بزند.

رئال می‌خواهد پل پوگبا را در خط میانی قرار دهد ولی به انگلوکانته و نیز میرالم پینایچ علاقه‌مند است.

اما گزارش می‌افزاید که اگر نتواند هدف اصلی خود را به خدمت بگیرد ممکن زیدان به جای گزینه پشتیبان به دنبال فن ده‌بیک باشد.

نماینده نامزد توپ طلای 2019 تأیید کرد هرچند که علاقه زیادی وجود داشته اما آینده مشتری وی هنوز قطعی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала