اولین تمرین بخش هوایی رژه روز پیروزی بر فاشیسم در آسمان کالینینگراد + ویدیو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر اولین تمرین بخش هوایی رژه روز پیروزی بر فاشیسم در آسمان کالینینگراد + ویدیو
اولین تمرین بخش هوایی رژه روز پیروزی بر فاشیسم در آسمان کالینینگراد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولین تمرین بخش هوایی رژه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم در آسمان کالینینگراد برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدیوی از اولین تمرین بخش‌ هوایی رژه به مناسب هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم در آسمان کالینینگراد توسط پیلوتان ناوگان بالتیک برگزار شد.

وزارت دفاع ملی روسیه می‌گوید که تمرین بخش هوایی رژه در کالینینگراد در تاریخ 28 اپریل برگزار شد و 20 فروند طیاره و هلیکوپتر از جمله جنگنده‌های سوخو-27 و 30 اس‌ام، بمب‌افکن‌های سوخو-24، هلیکوپترهای میل-24 و میل-8 و همچنان هلیکوپترهای ضد زیردریایی کاموف-27 و کاموف 27 پی‌اس شرکت کردند.

این وزارتخانه می‌گوید که تا 9 ماه می سال روان، پیلوتان قصد دارد تمرین دیگری را بر فراز کالینینگراد برگزار کنند و همچنان تمرین‌های عمومی به مناسبت هفتاد و پنجمین پیروی بر فاشیسم در تاریخ 30 اپریل و 7 می برگزار می‌شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در تاریخ 28 ماه اپریل در جلسه‌ای که با والیان در مورد وضعیت ویروس کرونا در این کشور صحبت می‌کرد، گفت که امسال به علت شیوع کرونا ویروس برخلاف سال‌های گذشته، روسیه نمی‌تواند مراسم روز پیروزی را به صورت حضوری برگزار نماید. آقای پوتین اعلام نمود که در تاریخ 9 ماه می  به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم، رژه هوایی در آسمان مسکو برگزار می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала