Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور پولیس برای جلوگیری از جشن قهرمانی لیورپول

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس بندر لیورپول از ترس برگزرای جشن قهرمانی مرسی‌سایدی‌ها برای جشن قهرمانی به جاده‌ها ریخت.

به گزارش اسپوتنیک، ترس از اینکه هواداران لیورپول با برپایی جشن پایان 30 سال انتظار این باشگاه برای کسب عنوان لیگ، قوانین فاصله اجتماعی را زیر پا بگذارند پولیس را به حضور در جاده‌ها وا داشت.

این ترس وجود دارد که هواداران لیورپول در روزی که اولین قهرمانی لیگ آنها از سال 1990 با وجود بحران بهداشت جهانی تأیید شود به خیابانها بیایند.

قبل از تعطیل شدن فصل در ماه گذشته به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس، تیم یورگن کلوپ فقط دو بُرد را نیاز داشتند.

به گزارش لیورپول اکو، با پولیس گفتگوهایی غیررسمی انجام شده تا از جمع شدن هواداران خارج از آنفیلد در روزی که قهرمان می‌شوند جلوگیری کند.

با بازگشت فوتبال، احتمالاً پشت درهای بسته اتفاق می‌افتد و اعتقاد بر این است که بحث در مورد چگونگی کنترل اجتماعات بزرگ بالقوه در حال انجام است.

بیش از 750.000 هوادار برای استقبال از رژه پیروزی لیگ قهرمانان لیورپول در جون گذشته به خیابان‌های این شهر بیرون شده بودند.

اسپورت میل روز سه شنبه گزارش داد که باشگاه‌های لیگ برتر در حال شروع به کار مختصر هستند که انتظار دارند فوتبال تا 13 جون از سرگرفته شود.

این نشریه مدعی است که حداقل دو باشگاه لیگ برتر به کارمندان فوتبالی خود گفته‌اند که اکنون هدف مدنظر برای اولین مجموعه وسایل بازی بعد از کروناویروس در 6 جون یا آخر هفته آینده وجود دارد.

به باشگاه‌ها اجازه داده می‌شود تا بسته به سطح آمادگی بازیکنان‌شان تصمیم بگیرند که طبق دستورالعمل‌های فاصله اجتماعی چه موقع مجدداً تمرینات گروهی را شروع کنند

اما به احتمال زیاد باشگاه‌ها از اواسط ماه می هفته‌ مهم قبل از فصل را شروع می‌کنند. یك باشگاه یازدهم ماه می را به عنوان تاریخ بازگشت احتمالی معرفی كرده در حالی كه دیگری 8 می را پیشنهاد داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала