Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فعلا برای خداحافظی از فوتبال زود است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرس اینیستا اسطوره باشگاه بارسلونا می‌گوید که دلش برای باشگاه دوران بچه‌گی اش تنگ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس اینیستا پس از چندین سال حضور باشکوه در بارسلونا، سال 2018 از این تیم جدا شد و تیم ویسل کوبه جاپان پیوست، البته این جدایی باعث قطع ارتباط ال مانچگو با بازیکنان بارسلونا نشده است و او هنوز هم با اعضای تیم ارتباط دارد. 

به نقل از وب سایت رسمی بارسلونا، آندرس اینیستا در مصاحبه ای گفت:

 "ما به واسطه وضعیتی که پیش آمده، در خانه هستیم و امیدواریم که به زودی بتوانیم به شرایط عادی بازگردیم. در عین حال داریم از لحظاتی که معمولا اینگونه کنار خانواده نیستیم، لذت کافی را ببریم. کوبه یک شهرا آرام و زیبا و از لحاظ شهرسازی، به بارسلونا شبیه است. مردم در اینجا به خوبی از ما استقبال کرده اند؛ البته که همیشه دلتنگ خانه هستیم.  "

اینیستا ادامه داد: 

 "هنوز با تیم در ارتباط هستم. هر اتفاقی که می افتد با هم صحبت می کنیم و از حال همدیگر با خبر می شویم. تا جایی که می توانم هم اتفاقات بارسلونا را دنبال می کنم. تمام تلاش خودم را برای این کار انجام می دهم اما من آنجا نیستم و نمی توانم به طور 100 درصد از اتفاقات تیم با خبر باشم. به نظر می رسید که این فصل، فصل خوبی برای بارسا باشد. من همیشه بارسلونا را به عنوان یک تیم متفاوت با ترکیبی فوق العاده می بینم. هر فصلی که در بارسلونا بودم، چیز جدیدی یاد گرفتم، فکر می کنم تنها یک فصل حضور در آنجا هم برای یک بازیکن شگفت انگیز است. "

وی افزود: 

 "اگر بخواهم راستش را بگویم، بعضی وقت‌ها به بازنشستگی فکر می کنم، اما به نظرم هنوز با ان فاصله دارم. به لحاظ ذهنیتی و فیزیکی شرایط خوبی دارم و خوشحالم که هنوز فوتبال بازی می کنم و فکر می کنم قدرت ادامه دادن را دارم. بهترین لحظه حضورم در بارسلونا همان لحظه ای بود که اولین بازی خودم را برای تیم انجام دادم، می توانستم از لحظات دیگری نام ببرم اما آن روز رویایم تبدیل به واقعیت شد، هما رویایی که آن را از 12 سالگی در سرم داشتم و با رسیدن آن روز، همه چیز برایم آغاز شد.  "

هافبک سابق بلوگرانا در پایان از لاماسیا گفت: 

 "وقتی در مورد لاماسیا صحبت می کنیم، نباید آن را دست کم بگیریم. در آنجا بود که من باد گرفتم چگونه باید به سرعت پیشرفت کنم، اما به علاوه این، چیز های دیگری هم یاد گرفتم، مثل خودخواه نبودن، متواضع بودن، کار گروهی و البته احترام. واقعا خوشحالم که این خصوصیات را یاد گرفتم و نمی خواهم که آنها را از دست بدهم.  "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала