ده ها جسد پوسیده شده در موترهای بیروی تدفین در بروکلین یافت شده اند

© Sputnik / Tatiana Stolyarova /  مراجعه به بانک تصاویر ده ها جسد پوسیده شده در موترهای بیروی تدفین در بروکلین یافت شده اند
ده ها جسد پوسیده شده در موترهای بیروی تدفین در بروکلین یافت شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طوریکه ارگان های امنیتی خبر میدهند، همسایگان از تعفن ناشی از موتر های پارک شده در نزدیکی سردخانه - جایی که احتمالاً فریزر از کار افتاده، شکایت کردند. سیگنال در روز چهارشنبه پس از ساعت 11 صبح مواصلت ورزید: از دو موتر که در نزدیکی بیروی تدفین اندریو کلکلی در خیابان Utica در بروکلین پارک شده بودند، تعفن وحشتناک به مشام میرسید.

آلن فویر(Alan Feuer) ، اشلی سوتهال (Ashley Southall) و مایکل گولد (Michael Gold) در نشریه The New York Times (امریکا) می نویسند، با رسیدن پولیس، کشف وحشتناکی انجام شد. در داخل موترهای تریلر دار کمپنی «U-Haul»  ده ها کیسه با ده ها جسد پوسیده وجود داشت. مقامات می گویند اینکه چه تعداد از آنها در اثر کرونا ویروس جان داده، هنوز معلوم نشده است.

شمار بیماران کرونا ویروس در امریکا به یک میلیون نفر نزدیک شد - اسپوتنیک افغانستان
شمار بیماران کرونا ویروس در امریکا به یک میلیون نفر نزدیک شد

در هفته‌های اخیر، سیستم خدمات شهری تدفین – مرده خانه ها، گورستانها و کوره های سوخت اجساد - با سرعت بیشتر فعالیت می کند. شیوع کرونا ویروس برای نیویورک به قوی ترین شوک از زمان اپیدیمی "اسپانیایی" تبدیل شده است - انفولانزای اسپانیایی حدود یک قرن پیش شیوع یافته بود. شیوع Covid-19 جان بیش از 14 هزار نفر را گرفته است.

بیروی های تدفین بیشتر از همه با مشکلات مواجه شدند: آنها نتوانستند اجساد را از بیمارستان ها و آسایشگاه های کهنسالان را انتقال دهند و وقت لازم برای دفن آنها را نداشتند. برخی از بیروهای تدفین یخچال و فریزر را اجاره می کنند، در حالی که برخی دیگر کلیساها را به مرده خانه های موقت تبدیل کردند و از سیستم های تهویه مطبوع قدرتمند برای خنک کردن اتاقها استفاده کردند.

این واقعیت که در نیویورک اجساد مرده ها در روز روشن در موتر های اجاره شده در خیابان شلوغ بروکلین در حال فرسوده شدن هستند ، تنها تأیید کننده مقیاس این مشکل است. در پاندیمی کرونور ویروس نسبت به حملات 11 سپتامبر 5 برابر بیشتر مردم جان های شان را از دست داده اند. یکی از مقامات که خواست نامش فاش نشود، چون وی اجازه صحبت درباره آن ندارد، گفت که بیروی تدفین به دلیل نقص در فعالیت فریزر، اجساد را در کامیون ها ذخیره می کرد.

جان باختن بیش از 46 هزار بیمار ویروس کرونا در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن بیش از 46 هزار بیمار ویروس کرونا در امریکا

قبل از دفن یا سوختاندن جسد باید در شرایط مناسب نگهداری شود تا از عفونت جلوگیری شود.

تماس با کلکلی ممکن نشد. نماینده بیروی تدفین گوشی را گذاشت و خبرنگار مجال پرسش سوال پیدا نکرد.

طبق معلومات سایت  Loopcayman.com، کلکلی در سال 2015 بیزنس خود را با همسرش آلووا استوارت افتتاح کرد. در ابتدا، او به بیروهای دیگر تدفین خدمات انجام میداد و اجساد را از محل مرگ انتقال می داد. ولی در سال 2017، تصمیم گرفت که به یک اداره کامل خدمات خاکسپاری مبدل گردد.

صاحب ساختمان همسایه، جان دی پیترو، اظهار داشت: پنج عراده موتر در روز سه شنبه در نزدیکی بیروی تدفین پارک شدند.

آقای دپیترو گفت: "اجساد در تریلر ها و موتر ها وجود داشتند. آنها در کیسه های قرار داشتند." او نتوانست تعداد آنها را به طور دقیق تخمین بزند، اما افزود که همه آنها بسته بندی شده بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала