Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعطیلی سری‌آ، مرگ فوتبال ایتالیا است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا از پیامدهای مختومه اعلام شدن رقابت‌های فوتبال این کشور در فصل 2019 - 2020 سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، به باور برخی‌ها شرایط برای برگزاری ادامه فصل فراهم نیست و فدراسیون فوتبال این کشور باید این فصل را تمام شده اعلام کند. گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد دلایل مخالفتش با تعطیلی مسابقات گفت:«در صورت تعطیلی کامل لیگ سیستم ما 700 تا 800 میلیون یورو ضرر می‌کند ولی اگر بازی‌ها را بدون تماشاچی برگزار کنیم این ضرر 300 میلیون یورو خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در ادامه صحبت‌های همچنان در این خصوص بیان داشت:«تا زمانیکه من در این مقام هستم، هرگز حکم توقف این فصل را امضا نخواهم کرد چون این به معنای مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود. فقط در صورتی این حکم را امضا خواهم کرد که شرایط مشخصی در مورد سلامت همگانی وجود داشته باشد و من قانع شوم که سلامت مردم با خطر جدی مواجه خواهد شد.»

در حال حاضر بازیکنان و باشگاه‌های ایتالیایی نسبت به دستورالعمل جدید دولت ایتالیا مبنی بر برداشته شدن قرنطینه و اجازه تردد به مردم عادی از تاریخ ۴ مِی در این کشور معترض هستند، این در حالی است که ورزشکاران حرفه‌ای حق ندارند تا تاریخ 18 مِی  پا به زمین‌های تمرینی بگذارند. تمامی رویداد‌های ورزشی ایتالیا از جمله سری‌آ از تاریخ 9 مارچ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала