Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس سابق باشگاه بارسلونا: مسی بدون هیچ مشکلی قراردادش را تمدید می‌کند

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس پیشین باشگاه بارسلونا اعلام کرده مسی با بارسلونا تمدید می‌کند و هواداران بارسلونا نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، رییس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید به خاطر ماندگار شدن ابرستاره آرجنتینی این تیم خیالش راحت است. او می‌گوید شک ندارد که مسی قراردادش با بارسا را تمدید خواهد کرد و در این راه با مشکلی مواجه نخواهد شد. لاپورتا در گفت و گو با Deportes Cuatro گفته:«مسی در تمدید قراردادش با بارسلونا هیچ مشکلی نخواهد داشت و این مسئله انجام خواهد شد.»

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتوئو: رونالدو کامل است؛ اما مسی بهترین است

قرارداد کنونی مسی با بارسا تا سال 2021 اعتبار دارد و با توجه به بحرانهایی که در ماه‌های اخیر در باشگاه کاتالان بوجود آمده، برخی منابع رسانه‌ای گمانه‌زنی‌هایی درباره تمدید قرارداد او مطرح کرده‌اند. آنچه به این گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی دامن زده این است که این ابرستاره آرجنتینی بر اساس مفاد قراردادش می‌تواند در پایان هر فصلی، بارسا را به صورت رایگان ترک کند.

یکی از مهم‌ترین هم‌تیمی‌های مسی که جدایی‌اش باعث ناراحتی او شد و از آن زمان بارسلونا نتوانسته فاتح لیگ قهرمانان شود نیمار بود که شایعات زیادی درباره بازگشتش به بارسلونا شنیده می‌شود. لاپورتا درباره نیمار گفته:«باشگاه با نیمار با شفافیت صحبت نکرد. قطعا من هم تمایل دارم او را به بارسلونا برگردانم

ستاره دیگری که لاپورتا می‌گوید خواهان بازگشت او به بارسلونا است، ژاوی است. او در این باره گفت:«ژاوی؟ البته که بازگشت او ممکن است. حضور او طبیعی‌ترین راه‌حل است. بالاخره روزی خواهد آمد که ژاوی این را بررسی کند. ولی اینکه آن روز چه زمانی خواهد بود تصمیم‌گیری‌اش به عهده ژاوی است.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала