Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وزیر ورزش ایتالیا: احتمال از سرگیری سری‌آ کم است

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌دلیل همه‌گیر شدن بیماری ویروسی کرونا و پس از لغو لیگ‌های هالند، بلجیم و فرانسه، به‌نظر نمی‌رسد لیگ ایتالیا مجددا شروع شود.

به گزارش اسپوتنیک، ایتالیا نهم مارچ سال جاری به عنوان بخشی از قرنطینه سراسری در راستای محدود کردن شیوع ویروس کرونا، سری‌آ را به حالت تعلیق درآورد؛ ویروسی مرگ‌بار که تاکنون در این کشور بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر را آلوده کرده و بیش از ۲۷ هزار تن را نیز به کام مرگ کشانده و کشور موزه‌پوش را از حیث آمار ابتلا و تلفات بعد از آمریکا در رده دوم نشانده است.

وینچنزو اسپادافورا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خصوصی ال اَی 7 ایتالیا گفت: احتمال ادامه سری‌آ به شکلی فزاینده کم است؛ اگر جای روسای باشگاه‌ها بودم روی فصل آینده تمرکز می‌کردم.

فرانسه و هلند پیش‌تر فصل فوتبالی خود را تمام شده، اعلام کرده‌اند و این در حالی است که  لیگ برتر جزیره، بوندسلیگا و سری‌آ از تمایل خود برای اتمام لیگ خبر داده‌اند.

وی افزود: تصمیماتی که در فرانسه و هلند گرفته شده است، می‌تواند الگویی برای ایتالیا و تمام اروپا باشد.

به اعتقاد اسپادافورا بیشتر روسای باشگاه های سری‌آ به زودی درخواست تعلیق لیگ را داده و خود را برای فصل آینده مهیا خواهند کرد.

نخست وزیر ایتالیا به تازگی اعلام کرده است که مقررات مرتبط با قرنطینه از چهار می تسهیل خواهد شد و باشگاه‌ها به احتمال زیاد می‌توانند از 18 می تمرینات خود را از سر بگیرند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا پروتکل‌های بهداشتی را برای تمرینات باشگاه‌ها مقرر کرده است اما اسپادافورا می‌گوید که از منظر کارشناسانه علمی دولت، این اقدامات کافی نیست.

وی افزود: حتی اگر تصمیم به ادامه رقابت‌ها گرفته شود، به طور حتم بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

در حال حاضر یوونتوس با اختلاف یک امتیاز بالاتر از لاتزیو صدرنشین سری‌آ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала