Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی قهرمان لیگ نیمه‌کاره می‌شود؟

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده که تیم پاری‌سن‌جرمن می‌تواند یک قهرمانی دیگر را هم در لیگ نیمه‌کاره جشن بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «اکیپ» فرانسه، پاری‌سن‌جرمن می‌توانند جام قهرمانی فصل 2020- 2019 را تحویل بگیرند و به این ترتیب نگران این مسئله که صدرنشینی‌شان بیهوده بوده، نخواهند شد. با 12 امتیاز اختلافی که پاری‌سن‌جرمن با تیم رده دومی مارسی ایجاد کرده، احتمال دارد فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم بگیرد جام قهرمانی لیگ یک را به این تیم بدهد.

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لغو تمامی فعالیت‌های ورزشی تا ماه سپتامبر در فرانسه+عکس

قرار است به زودی در جلسه‌ای درباره سهمیه‌های اروپایی و تیم‌های سقوط‌کننده لیگ یک فرانسه تصمیمی‌گیری شود. این مسابقات 28 هفته را پشت سر گذاشته و تصمیم گرفته شد دیگر برگزار نشود. در همین حال، ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد با وجود لغو لیگ یک فرانسه، پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا فصل جاری به رقابت خود ادامه خواهد داد.

پاری‌سن‌جرمن می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به رقابت خود ادامه دهد. پس از این که دولت فرانسه لیگ یک این کشور را به خاطر بحران کرونا مختومه اعلام کرد مدیران این باشگاه پاریسی اعلام کردند در رقابت‌های اروپایی بازی خواهند کرد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی توانست با پشت سر گذاشتن دورتموند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала