در یک موتر باربری در امریکا ده‌ها جسد در حال پوسیدن پیدا شد

© REUTERS / Jason Redmondدر یک موتر باربری در امریکا ده‌ها جسد در حال پوسیدن پیدا شد
در یک موتر باربری در امریکا ده‌ها جسد در حال پوسیدن پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیویورک تایمز می‌گوید که روز گذشته ده‌ها جسد در حال پوسیدن در یک موتر باربری در نزدیکی یک مرکز کفن و دفن در بروکلین نیویورک کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک، این رسانه امریکایی می‌گوید که نیویوریک مرکز اپیدمی کرونا در امریکا است. علیرغم این که تعداد بستری‌ در روز کاهش می‌یابد، مقیاس خسارات روزانه مسوولان را وحشت زده ساخته است.

کرونا در امریکا؛ شمار مبتلایان از مرز  یک میلیون گذشت - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در امریکا؛ شمار مبتلایان از مرز یک میلیون گذشت

در گزارش این رسانه آمده است که پولیس حدود ساعت 11 صبح به وقت محلی، پس از شکایت بسیاری از ساکنان خانه‌های همسایه به خاطر بوی نامطبوع از موترهای باربری، به محل رسید. با رسیدن با محل پولیس، آنها ده ها جسد پوسیده در داخل موترهای باربری پیدا کردند.

طبق گزارش این رسانه، هنوز مشخص نیست که این افراد به اثر کرونا جان باخته اند یا خیر.

یکی از مقامات به نیویورک تایمز گفت که پس از کار افتادن فریزرها اجساد موجود در موترهای باربری ذخیره شده است.

 پولیس در حال حاضر این پرونده را بررسی می کند.

پیش از این دیمیتری لیسوفتسکی صاحب یکی از مرکز کفن و دفن نیویورک گفته بود که بیماری همه‌گیر نه تنها برای سیستم صحی، بلکه همچنان برای سرویس خدمات کفن و دفن در نیویورک یک آزمایش دشوار بوده است. به دلیل مرگ و میرهایی که این شهر را فرا گرفته است، تابوت به یک کالای کمیاب تبدیل شده و برای کفن و دفن گاهی باید یک ماه منتظر ماند.

شفاخانه ها در شهر نیویارک برای نگهداری اجساد از موترهای یخچالدار استفاده می کنند. زیرا تعداد اجساد به مراتب بیشتر از ظرفیت سرد خانه های شفاخانه ها میباشد.

مسوولان مراکز کفن و دفن نیز می خواهند که از چنین موتر ها استفاده کنند اما به گفته مارمو که اکثر مالکین چنین موتر ها نمی خواهند تا از موترهایشان به حیث سرد خانه استفاده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала