Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بازی با مسی انگیزه بزرگی برای لاوتارو است

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی بارسلونا، مدعی است که بازی کردن کنار مسی، برای دیگر بازیکنان وسوسه کننده و انگیزه بزرگی است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مدتی‌ست که به دنبال لاوتارو مارتینز از اینترمیلان است و می‌خواهد در تابستان این بازیکن را به خدمت بگیرد تا جانشین بلند مدت لوئیز سوارز در این تیم باشد.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نظر ستین در مورد کوتینیو عوض شد؛ وینگر برزیلی به بارسا بر میگردد؟

اینتر اما خواهان فروش این بازیکن نیست و قیمت هنگفتی روی او گذاشته است تا مانع پیوشتن او به بارسلونا و سایر باشگاه‌های بزرگ اروپا گردد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا، در آخرین گفت‌وگویش با گاتزتا دلو اسپورت، لاوتارو را برای پیوستن به تیمش وسوسه کرد و مدعی شد که بازی کردن در کنار مسی، انگیزه بزرگی برای بازیکنان است.

ستین گفت:« لاوتارو مارتینز یک فوتبالیست عالی است. من نسبت به او نه بدبین هستم و نه خوشبین، زیرا وضعیت اقتصادی باشگاه با شیوع کرونا، پیچیده شده است و درک می‌کنم که نقل و انتقالات ساده در پیش نخواهیم داشت.»

ستین در پاسخ به این پرسش که آیا مسی از لاتارو خوشش می‌آید، صحبت کرد و مدعی شد که باید از او پرسیده شود.

وی گفت:« باید از مسی پرسیده شود، زیرا پاسخ روشن این پرسش نزد او است اما برای سایر بازیکنان، بازی کردن کنار لئو انگیزده بزرگی است.»

این در حالی‌ست که لاوتارو در فصل جاری که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است، در 31 بازی، 16 گول برای اینتر به ثمر رسانده و همکاری خوبی با لوکاکو داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала