Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلوا با کنسل شدن لیگ به تیمش افتخار می‌کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی PSG پس از کنسل شدن لیگ به تیم خود افتخار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن بعد از لغو این فصل لیگ 1 به دلیل همه‌گیر کرونا ویروس قهرمان شد.

تیاگو سیلوا کاپیتان این تیم که تنها دو بازیکنی است که از زمان ورود سرمایه‌گذاری قطری‌ها به پاریس موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی می‌شود گفت که با وجود ماهیت غیرمعمول موفقیت آنها به تیمش افتخار می‌کند.

ورزشگاه کرستوفسکی Russia Largest Orchestra World Record - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ PSG قهرمان فرانسه شد

فصل لیگ برتر فرانسه روز سه‌شنبه به تعویق افتاد و پس از جلسه روز پنجشنبه دیجی کوئلو مدیرعامل فدراسیون فوتبال فرانسه (LFP) تأیید كرد كه پاریسی‌ها براساس امتیازات در هر بازی این عنوان را به دست آورده است.

کاپیتان PSG در انستاگرام خود گفت: "در شرایط غیرقابل تصور این عنوان همچنان باعث غرور و افتخار است. من فقط می‌توانم خدا را شکر کنم که برای هشتمین بار در هشت سال قهرمانی در لیگ یک قهرمان شدم. من بدون حمایت خانواده‌ام به ویژه همسر و فرزندان عزیزم، هم تیمی‌هایم، همه کارکنان و هواداران این چنین نمی‌کردم."

وی ادامه داد: "من این عنوان را به تمام پزشکان و کارمندان مراقبت‌های بهداشتی که در حال مبارزه با کوید 19 در سراسر جهان هستند اختصاص می‌دهم. آنها بازیکنان امروز ما هستند که می‌جنگند تا بتوانیم هر چه سریعتر به میادین و ورزشگاه‌ها برگردیم."

در همین حال PSG این بُرد را به مراقبان و قهرمانان روزمره نیز اختصاص داده است.

سیلوا اعتراف کرد که با تصمیم لغو لیگ موافق است. وی در وب سایت رسمی باشگاه گفت: "مهمترین چیز سلامتی بازیکنان و همه افراد است. اگر قهرمانی از سر گرفته می‌شد ممکن است یک هفته یا یک ماه پس از بازگشت ویروس باشد. این از بدتر شدن اوضاع جلوگیری می‌کند. من معتقدم تصمیم درست گرفته شده برای ما کمی عجیب است. این عجیب‌ترین قهرمانی است که من به دست آورده‌ام اما ما به هر حال می‌خواهیم آن را جشن بگیریم زیرا لیاقت کسب آن را داریم."

سیلوا که قرار است چند ماه دیگر 36 ساله شود با وجود انقضای قراردادش در پایان فصل در مورد قرارداد جدید با پاری سن ژرمن بحث نکرده است.

این مدافع برزیلی می‌تواند در جاهای دیگر با باشگاهش چالش جدیدی را انتخاب کند تا هنوز نشانه‌هایی را که می‌خواهد او را در پارک ده‌پرنس نگه‌دارد، ارائه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала