Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه سنگین باشگاه‌های لیگ برتری برای بازگرداندن بازیکنان به انگلیس

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازگشت بازیکنان شاغل لیگ برتر به انگلیس، میلیون‌ها یورو برای باشگاه‌های شان هزینه در پی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، پس شیوع ویروس کرونا در انگلستان و توقف لیگ‌ فوتبال این کشور، بسیاری از بازیکنان غیرانگلیسی این کشور را ترک کردند و راهی کشورهای خود شان شدند تا روزهای قرنطینه را در آن‌جا سپری کنند.

رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
ضرب‌الاجل چهار هفتۀ یوفا برای آغاز لیگ برتر انگلیس

حال که دولت انگیس اجازه از سرگیری تمرینات را به تیم‌های لیگ برتری داده است، آن‌ها خواهان بازگشت بازیکنان شان به انگلیس شده اند تا در تمرینات اشتراک کنند.

برخی از باشگاه ها تاریخ بازگشت به تمرین را تعیین نکرده اند اما طبق گفته های دیلی استار، بسیاری از باشگاه‌ها نگران اند که بازیکنان‌شان به دلیل محدودیت های سفر در سراسر جهان قادر به بازگشت به موقع به کشور انگلیس نخواهند بود.

این موضوع آن‌ها را وادار می کند تا برای از هواپیماهای خصوصی استفاده کنند تا ستاره های خود را به کشور انگلیس برگردانند و این می تواند میلیون ها یورو برای باشگاه‌ها هزینه در پی داشته باشد.

از مطرح‌ترین بازیکنان که خارج از کشور انگلیس حضور دارند، می‌توان به برونو فرناندز، برناردو سیلوا و ویلیان اشاره کرد که در کشورهای پرتگال و برازیل به سر می‌برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала