پیام جدید رهبر کوریای شمالی همزمان با شایعه ها درباره مرگ وی

© REUTERS / Heo Ranپیام جدید رهبر کوریای شمالی همزمان با شایعه ها درباره مرگ وی
پیام جدید رهبر کوریای شمالی همزمان با شایعه ها درباره مرگ وی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی در پیام جدیدی از زحمت های کارگران حوزه‌های مختلف در کشورش قدردانی کرد.
کوریای جنوبی: کیم جونگ اون به طور عادی کشور را اداره می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان
کوریای جنوبی: کیم جونگ اون به طور عادی کشور را اداره می‌کند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، «کیم جونگ اون» رهبر کوریای شمالی که روزهای اخیر شایعاتی پیرامون وضع سلامتی‌اش منتشر شده است، به مناسبت روز جهانی کارگر پیام جدیدی صادر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «جی‌سی‌تی‌اِن»، کیم روز جمعه در پیامی، از زحمت های کارگران حوزه‌ها و صنایع مختلف در کشورش قدردانی کرد.

رهبر کوریای شمالی در این پیام، کارگران کوریای شمالی را «انقلابیون اصیلی که وفاداری بی‌ حد و مرزی به اهداف و تفکرات حزب دارند» خطاب کرد که با خودکفایی و میهن‌پرستی به کشورشان خدمت می‌کنند.

پیش از این روز دوشنبه نیز رسانه رسمی کوریای شمالی نامه جدیدی از رهبر این کشور به رئیس‌جمهور افریقای جنوبی در بحبوحه شایعات درباره سلامتی او منتشر کرد.

یادآوری می کنیم، که شایعات درباره بیماری رهبر کوریای شمالی پس از انتشار گزارشی توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» قوت گرفت، که در آن گزارش ادعا شده بود کیم جونگ اون در چند مراسم رسمی حضور پیدا نکرده و احتمالاً بیمار است.

در پی انتشار این اخبار، خبرگزاری رویترز گزارش داد چین تیمی از کارشناسان که در میان آنها متخصصان پزشکی هم حضور دارد را برای ارائه پاره‌ای مشورت‌ها درباره وضعیت کیم روانه این کشور کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала