Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تعهد باشگاه‌های لیگ برتری به پایان لیگ برتر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ومبلی
ومبلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر تأیید کرد که باشگاه‌ها مجدداً تعهد خود را برای پایان فصل اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر رسما اعلام کرد که همه باشگاه‌ها قصد دارند فصل 2019/20 را تمام کنند و در این زمینه تنها اجازه دولت نیاز است.

در بیانیه‌ای رسمی که این لیگ منتشر کرده در آن آمده؛ "در جلسه امروز سهامداران لیگ برتر، باشگاه‌ها در مورد اقدامات احتمالی جهت برنامه ریزی برای از سرگیری فصل 2019/20 در شرایطی که انجام این کار ایمن و مناسب باشد، بحث کردند."

در این بیانیه آمده: اولویت لیگ برتر سلامت و ایمنی بازیکنان، مربیان، مدیران، کارکنان باشگاه، هواداران و جامعه است. لیگ و باشگاه‌ها اولین حرکت آزمایشی را به پیش می‌گیرند و فقط با مشاوره پزشکی تخصصی و پس از مشورت با بازیکنان و مدیران به تمرین و بازی با هدایت دولت باز خواهند گشت. اتحادیه از ایجاد کارگروه پزشکی دولت برای بازگشت ورزش استقبال کرد که صبح امروز برای اولین بار برگزار شد."

لیگ برتر در مورد جلسه امروز اعلام کرد: "در جلسه امروز سهامداران هیچ تصمیمی اتخاذ نشده و باشگاه‌ها درباره اطلاعات ارائه شده در مورد "شروع مجدد پروژه" نظرات را رد و بدل کردند. توافق شد كهPFA ، LMA، بازيكنان و مديران كليدي اين فرآيند هستند و در ادامه نيز مورد مشاوره قرار خواهد گرفت. این باشگاه‌ها تعهد خود را برای به پایان رساندن فصل 2019/20، حفظ صداقت این رقابت تأیید کردند و از حمایت دولت استقبال نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала