شکست طالبان در لوگر و بدخشان

© Sputnik / JAKشکست طالبان در لوگر و بدخشان
شکست طالبان در لوگر و بدخشان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طی حمله متقابل نیروهای دولتی بر طالبان، 28 طالب کشته و 17 تن دیگر زخمی شدند، متباقی از محل فرار کردند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح دولیت خبر داده اند که حملات گروه طالبان در لوگر و بدخشان دفع و این گروه متحمل تلفات شدند.

© Photoطالب
شکست طالبان در لوگر و بدخشان - اسپوتنیک افغانستان
طالب

قابل ذکر است که ‏‎شب گذشته گروه طالبان بر پوسته‌‌های نیروهای امنیتی در مربوطات ولسوالی های بره‌کی برک و خروار ولایت لوگر حمله کردند که در نتیجه حمله متقابل نیروهای امنیتی و حملات هوایی، 28 طالب کشته و 17 تن دیگر زخمی شده اند.‎در این درگیری‌ها، یک عراده موتر، شش عراده موترسایکل و یک میل پیکا بدست نیرو‌ های امنیتی افغانستان آمده است.

© Photoطالب2
شکست طالبان در لوگر و بدخشان - اسپوتنیک افغانستان
طالب2

‏‎وزارت داخله می‌گوید، درنتیجه این درگیری‌ها، 5 سرباز نیروهای امنیتی و دفاعی کشته و سه سرباز دیگر زخم برداشته اند.
‏‎به گفتهٔ وزارت داخله، طی حمله متقابل دیگر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در مربوطات ولسوالی نسی درواز ولایت بدخشان، به‌شمول یک عضوی کلیدی گروه طالبان بنام .دوم معراج، 11 جنگجوی این گروه کشته و به‌شمول ولسوال نام‌نهاد این گروه بنام جمعه، 8 جنگجوی دیگر این گروه زخمی شده‌اند

قابل ذکر است که حوالی ساعت 5 عصر دیروز، یک موتر حامل افراد ملکی با ماین کنار جاده که توسط طالب در منطقه "نظرخان" ولسوالی اندر ولایت غزنی کارگذاری شده بود، برخورد کرد.   درنتیجه این رویداد یک کودک، دو زن و دو مرد کشته شدند.
کشته شده‌گان اعضای یک خانواده بودند که جهت دیدن نزدیکان شان از ولسوالی خروار ولایت لوگر به ولسوالی اندر غزنی می‌رفتند.
وزارت داخلهٔ افغانستان می‌گوید، طالبان در دوهفته اخیر این سومین بار است که در ولایت غزنی با کارگذاری ماین کنار جاده و پرتاب هاوان، افراد ملکی را هدف قرار می دهند. قابل ذکر است که 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала