عنقریب ادویه ضد کرونا رونما می گردد

© Sputnik / Pavel Kononov /  مراجعه به بانک تصاویر لابراتوارطبی
لابراتوارطبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گروپ بین المللی دانشمندان گفتند که للاما های آنتی بادی می توانند فعالیت ویروس SARS-CoV-2 را مسدود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Medical Xpress با استناد به نسخه ای تحقیقاتی که در سایت مجله علمی Cell منتشر شده، روی این موضوع گزارش داده است.

ادویه - اسپوتنیک افغانستان
ادویه علاج کرونا چه زمانی ایجاد خواهد شد؟

گفته می شود که محققین دو نوع آنتی بادی تولید شده توسط للاما های بدن را برای ایجاد ادویه گرفتند و بخاطر نفوذ در کرونا ویروس به سلول انسان متصل کردند. آزمایشات اولیه نشان داد که آنتی بادی ها مانع تولید و نفوذ ویروس شدند. جیسون مک للان، استادیار علوم بیولوژیکی در دانشگاه تگزاس (ایالات متحده امریکا) گفت: "این یکی از اولین آنتی بادی های است که SARS-CoV-2 را خنثی می کند".

آزمایشات نشان داد که آنتی بادی های به دست آمده، باید مانند واکسین های معمولی قبل از اپیدمی، وارد بدن انسان شوند. این ادویه بسیار مؤثر می باشد مشروط به این که حداقل یک ماه قبل از عفونت به ارگانیزم زنده داخل شود. از همچنین آنتی بادی ها می توان برای درمان بیماران مبتلا به کرونایروس استفاده کرد تا خطر عوارض را کاهش دهد.

همانطور دانشمندان برنامه ریزی کرده اند، میتوان از این ادویه علیه  COVID-19، استفاده کرد. به طور مثال، در وجود متقاعدین و یا مبتلایان به بیماری مزمن استعمال نمود. با این همه، نتیجه گیری کارشناسان به آزمایش علمی نیاز دارد، نتایج تحقیق ایشان در تاریخ 5 ماه می منتشر می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала