Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقایسه زلاتان به راجر فدرر از سوی سرمربی میلان

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفانو پیولی، سرمربی فعلی میلان، زلاتان ابراهیموویچ را با راجر فدرر، اسطوره دنیای تینس مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سویدنی فوتبال،  در زمستان و پس از جدایی از لاس آنجلس گلکسی آمریکا، به صورت رایگان به میلان پیوست و درخشش فوق‌العاده در ترکیب روسونری‌ها داشته است.

Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رانگنیک مخالفتی با ماندن زلاتان ندارد

این بازیکن که در پایان فصل قراردادش با میلان به پایان می‌رسد، احتمالا با این باشگاه تمدید خواهد کرد زیرا پیولی در آخرین گفت‌وگویش از این بازیکن تمجید کرد که نشان دهنده علاقه او به این مهاجم 38 ساله است.

سرمربی میلان، زلاتان را با راجر فدرر، اسطوره دنیای تینس مقایسه کرد و مدعی شد که زلاتان در کنار استعداد، تلاش زیادی برای ماندن در بالاترین سطح می‌کند.

پیولی در لایف انستاگرام گفت:« من با زلاتان صحبت کردم و حال او خوب است. او بازیکن بزرگ با استعداد و تلاش فراوان است. برخی بازیکنان با استعداد اند اما تلاش کمتری به خرچ می‌دهند. برخی دیگر اما با وجود استعداد فراوان سخت تلاش می‌کنند که به سطح عالی برسند. من راجر فدرر را مثال می زنم، همانطور که او با آن استعداد متولد شد، اما هر روز مدام کار  کرد تا بزرگترین تنیسور جهان شود و به این خواسته‌اش رسید، زلاتان نیز همانند او است.»

این در حالی‌ست که بسیاری از ستاره‌های سابق و فعلی میلان خواستار ماندن زلاتان در میلان اند و هنوز مشخص نیست که این بازیکن در فصل آینده برای چه تیمی توپ خواهد زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала