Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی متهم به سوی استفاده جنسی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی متهم به سوی استفاده جنسی شد
رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی متهم به سوی استفاده جنسی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی متهم به سوء ‌استفاده جنسی از بازیکنان تیم ملی (زنان) این کشور شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه گاردین گزارش داده است که ایو ژان بارت، رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی (اف‌اچ‌اف)، که از سال 2000 میلادی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور فعالیت می کند متهم به سوءاستفاده جنسی گسترده از بازیکنان زن در مرکز تمرینی تیم های ملی این کشور است.


این روزنامه انگلیسی با اشاره به منابع گسترده از جمله ادعا های قربانیان و خانواده های آن ها نوشت: بسیاری از بازیکنان تیم های ملی بانوان هائیتی به اجبار در مرکز تمرینی این کشور از سوی ژان بارت مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفتند. همچنین یکی از این بازیکنان در ۵ سال اخیر پس از برقراری رابطه جنسی مجبور به سقط جنین شد.
یکی از قربانیان سو ءاستفاده جنسی رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی در این رابطه گفت: در آنجا (مرکز تمرین تیم های ملی فوتبال هائیتی) زنی کار می کرد که به دختران فشار می آورد تا با ژان بارت رابطه جنسی برقرار کنند. این زن به بازیکن می گفت: اگر با خواسته ژان بارت مخالفت کند از مرکز تمرینی تیم های ملی فوتبال هائیتی اخراج می شود.
ایو ژان بارت، رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی نیز در واکنش به اتهامات علیه او، گفت: تاهنوز هیچ شکایتی از من نشده. تمام این‌ها یک اتهام است تا برای بی اعتبار کردن فدراسیون فوتبال هائیتی، من و خانواده من است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала