Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امری: نیمار توانایی عبور از مسی و رونالدو را دارد

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری، سرمربی سابق پاریسن جرمن معتقد است که نیمار می‌تواند به بهترین بازیکن جهان مبدل شود.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در سال 2017 و در زمان هدایت اونای امری به پاریسن جرمن پیوست و یک فصل با این مربی اسپانیایی همکاری داشت.

Neymar - اسپوتنیک افغانستان
فابرگاس: نیمار شبیه رونالدینیو است

امری در سال 2018 از این تیم جدا شد و راهی آرسنال شد اما در یک فصل همکاری با ستاره برازیلی را خوب توصیف می‌کند و شاگرد سابق را تمجید می‌کند.

امری در تازه‌ترین گفت‌وگویش با EFE، مدعی شد که یک سال با شکوه با نیمار داشته و این بازیکن توانایی عبور از مسی و رونالدو را دارد.

امری گفت:« من یک سال باشکوه با او داشتم. من در هر جلسه تمرینی و بازی‌ها خیلی از دیدن حرکات او آموخته‌ام و او توانایی، استعداد و هوش فوق‌العاده دارد. من فکر می کنم او فرصتی پیدا کرده است که از روش مسی و کریستیانو رونالدو استفاده کرده و بهترین بازیکن جهان شود و او فرصت دارد تا این کار را انجام دهد.»

این در حالی‌ست که در سال 2015 و در زمان حضور نیمار در بارسلونا، این بازیکن توانسته بود تا در میان سه نامزد نهایی توپ طلا قرار بگیرد و پس از جدایی از این تیم، هرگز چنین اتفاقی برای نیمار نیفتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала