حمله سربازان آمریکایی به غیر نظامیان در سوریه

© AP Photo / U.S. Army/Spc. Zoe Garbarino کشته شدن یک غیرنظامی توسط نظامیان آمریکایی در سوریه
 کشته شدن یک غیرنظامی توسط نظامیان آمریکایی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای آمریکایی، یک غیرنظامی سوری را در نزدیکی میدان نفتی «کونیکو» واقع در حومه دیرالزور هدف تیراندازی قرار دادند که در اثر آن این غیرنظامی کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی اعلام کردند که نیروهای آمریکایی یک غیرنظامی سوری که در دیرالزور سوار بر موتر بود هدف تیراندازی خود قرار دادند.

موتر این غیرنظامی سوری در نزدیکی میدان نفتی «کونیکو» واقع در حومه شمالی دیرالزور از جاده خارج شد و به همین دلیل توسط نیروهای آمریکایی هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

نیروهای آمریکایی در تعدادی از مناطق در حومه‌های دیرالزور و الحسکه مستقر هستند و کنترل بخش‌های از شمال شرقی این کشور را به عهده دارند. این نظامیان چندین پایگاه نظامی غیرقانونی در این مناطق به ویژه در مناطقی که میدان نفتی وجود دارند، احداث کرده‌اند.

دخول مجدد سربازان امریکا به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
دخول مجدد سربازان امریکا به سوریه

 در همین ارتباط، منابع سوری، پیشتر، گزارش کردند که 300 کامیون آمریکایی حامل تجهیزات نظامی به همراه هواپیماهای باری به چند پایگاه نظامی این کشور در شمال شرق سوریه تجهیزات نظامی منتقل کرده‌اند.

در ماه های اخیر حملات گروه های مسلح ناشناس به وسایل نقلیه ارتش آمریکا در شمال و شمال شرقی سوریه شایع تر شده است. در آخرین حمله به یک موترارتش آمریکا، دو سرباز آمریکایی ناپدید شدند؛ خودروی مذکور کاملاً نابود شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала