Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه ایمنی و قانونی بارسا برای شروع دوباره تمرینات

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا Футбол. Тренировка ФК "Барселона"
سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا  Футбол. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که بارسلونا تا کنون خبری شروع تمرینات را به بازیکنانش اعلام نکرده است، خود را برای از سر گیری تمرینات آماده میکند.به گزارش اسپوتنیک، بلوگرانا دستورالعمل های تعیین شده توسط دولت اسپانیا را از نظر ایمنی بازیکنان دنبال می کند و میخواهد طبق همین دستورات تمرینات تیم را آغاز کند. بر اساس گزارش مارکا، بارسا قصد دارد اقدامات امنیتی و صحی را به طور کامل به منظور محافظت از اعضای تیم اول، هنگام بازگشت به زمین تمرین انجام دهد. براساس این گزارش، اولین کاری که بازیکنان باید انجام دهند، انجام تست کرونا ویروس است که چهارشنبه بعد از ظهر اتفاق خواهد افتاد. با این حال بازیکنان میتوانند تا پاسخ تست های شان به صورت انفرادی تمرین کنند. بر بنیاد گزارش ها تماس و فاصله بین بازیکنان در زمین تمرین رعایت خواهد شد و بازیکنان نیز باید بلافاصله پس از تمرین به خانه بروند و آنجا دوش بگیرند. مرحله بعدی نیز بازیکنان در گروه های 4 تا 8 نفره تمرینات را سپری کنند و پروتکل های ایمنی را نیز رعایت کنند. همچنین بازیکنان در این مرحله باید از تماس با اعضای خانواده خود نیز خود داری کنند. سپس تمرینات گروهی تیم نیز زیر نظر سرمربی تیم با حضور 14 بازیکن برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بلوگرانا دستورالعمل های تعیین شده توسط دولت اسپانیا را از نظر ایمنی بازیکنان دنبال می کند و میخواهد طبق همین دستورات، تمرینات تیم را آغاز کند.

بر اساس گزارش مارکا، بارسا قصد دارد اقدامات امنیتی و صحی را به طور کامل به منظور محافظت از اعضای تیم اول، هنگام بازگشت به زمین تمرین انجام دهد.

براساس این گزارش، اولین کاری که بازیکنان باید انجام دهند انجام تست کرونا ویروس است که چهارشنبه بعد از ظهر اتفاق خواهد افتاد.

با این حال بازیکنان میتوانند تا پاسخ تست های شان به صورت انفرادی تمرین کنند.

بر بنیاد گزارش ها، تماس و فاصله بین بازیکنان در زمین تمرین رعایت خواهد شد و بازیکنان نیز باید بلافاصله پس از تمرین به خانه بروند و آنجا دوش بگیرند.

در مرحله بعدی نیز بازیکنان در گروه های 4 تا 8 نفره تمرینات را سپری کنند و پروتکل های ایمنی را نیز رعایت کنند. همچنین بازیکنان در این مرحله باید از تماس با اعضای خانواده خود نیز خودداری کنند.

سپس تمرینات گروهی تیم زیر نظر سرمربی و با حضور 14 بازیکن برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала