Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسات بدنسازی خانگی پوگبا

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا بازیکن فرانسوی منچستریونایتد جلسات بدنسازی تنهایی را در خانه می‌گذراند و قصد دارد دوباره برای منچستریونایتد آماده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا در تلاش است تا دوباره برای منچستر یونایتد آماده باشد و تمرینات تناسب اندام انفرادی را در خانه انجام می‌دهد.

پیش از تعلیق این فصل در ماه مارچ به خاطر همه‌گیری کرونا ویروس، برنده جام جهانی فرانسه فقط 8 بازی انجام داده بود.

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on

پوگبا از زمان پیروزی باکسینگ‌دی یونایتد در برابر نیوکاسل بازی نکرده و نیاز به عمل جراحی پا در جنوری پیدا کرد و به مدت طولانی بازی‌ها را از دست داد.

این بازیکن 27 ساله از زمان بهبودی استفاده می‌کند تا بتواند به آمادگی کامل خود برگردد و اصرار دارد که او چاره‌ای جز ماندن در این مدت نامشخص ندارد.

وی در طی مصاحبه‌ای با عنوان "Ask Man Utd" گفت: "من در خانه خود یك سالن بدنسازی دارم. من می‌توانم برخی از تمرینات چون دویدن، دوچرخه را انجام دهم و به بیرون بروم و با توپ کارهایی را انجام دهم."

پوگبا افزود: "من فقط مشغول نگه‌داشتن و سالم بودن هستم. ما باید با انگیزه بمانیم، چاره دیگری نیست. این دوره است و ما نمی‌دانیم تا کی چنین خواهد شد اما من هنوز اهداف خود را در ذهن دارم و روزی امیدوارم که این [همه‌گیری] متوقف شود. سپس ما باید به زمین برگردیم، بنابراین باید آماده باشیم. برای خود من، مدت زیادی است که خارج از کشور هستم، بنابراین می‌خواهم که دوباره فوتبال بازی کنم."

پوگبا در این فصل 39 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و هنوز با حضور قرارداد جنوری برونو فرناندز بازی نخواهد کرد.

ورود فرناندز بیشتر به آینده پوگبا شک‌وتردید می‌کند در حالی‌که یوونتوس و رئال‌مادرید از جمله تیم‌هایی هستند که با ستاره خلاق در ارتباط هستند.

اما با توجه به بحران کوید19 به دلیل تأثیر زیاد در بازار نقل و انتقالات، رئیس نقل و انتقالات یووه اعتراف كرد كه به دلیل تقاضای دستمزدش هر باشگاهی نمی‌تواند پوگبا را بخرد كه تصور می‌شود 290.000 پوند در هفته درآمد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала