Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای کوتینیو برای بازگشت به لیگ برتر چیست؟

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازگشت کوتینیو به لیگ برتر بستگی به حضور پوچتینو روی نیمکت نیوکاسل دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آنطور که به نظر میرسد امیدهای فیلیپه کوتینیو بازیکن بارسلونا مبنی بر بازگشت به لیگ برتر، در گرو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و بازگشت این مربی به لیگ برتر باشد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
کلام آخر، 100 میلیون یورو یا هیچ؛ پیام بارسلونا به مشتریان کوتینیو

ظاهرا مایک اشلی، صاحب فعلی نیوکاسل قصد دارد این باشگاه را در بین علاقه زیاد طرف های سعودی و آمریکایی به فروش برساند. آنطور که بنظر میرسد هر دو مربی سابق تاتنهام، هاتسپر را اولویت اصلی خود برای مربیگری فصل بعدی این تیم قرار داده اند.

کوتینیو هم پس از سپری کردن یک فصل قرضی در بایرن مونیخ، قصد دارد تابستان پیش رو نیوکمپ را ترک کند و ظاهرا بازگشت به لیگ برتر رویای این وینگر برزیلی است.

در طی هفته گذشته، خبرگزاری ها نزدیک شدن او به باشگاه چلسی را منتشر کردند اما ظاهرا بارسلونا با رقم زیر 100 میلیون حاضر به فروش بازیکنش نیست.

آنطور که گزارش ها میرساند، مالکان آبی های لندن حاضر به پرداخت این مبلغ برای این بازیکن 27 ساله نیستند.

در همین حال موندودیپورتیوو گفته پوچتینو تابستان گذشته سعی داشت کوتینیو را برای تاتنهام جذب کند ولی وی موفق به این کار نشد.

حال اما با توجه به این که قرار است باشگاه نیوکاسل به یکی از قدرت های اقتصادی جهان یعنی خانواده شاهی عربستان واگذار شود و آنان نیز وعده سرمایه گذاری هنگفت در این باشگاه را داده اند، بعید است نیوکاسل برای خرید این ستاره برزیلی اقدام نکند.

View this post on Instagram

🔴➕3 🙏🏽💪🏽✅ #MiaSanMia

A post shared by Philippe Coutinho (@phil.coutinho) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала