Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورنر منفجر میکند؛ مهاجم آلمانی در رادار اینتر و یوونتوس+ عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری در ایتالیا مدعی است که تیمو ورنر مهاجم تیم فوتبال لایپزیگ آلمان مورد توجه دو باشگاه اینتر و یوونتوس قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، این مهاجم آلمانی پیش از این در لیست خرید لیورپول و بایرن‌مونیخ هم بوده، ولی ورنر گفته ترجیح می‌دهد خارج از آلمان بازی کند و بایرن گزینه او نیست.

وی در این خصوص گفت: بازی در خارج آلمان را ترجیح میدهم.

این صحبت های تیمو باعث میشود شانس تیم های مثل لیورپول و تیم های ایتالیایی اینتر و یووه که وضعیت او را زیر نظر دارند، برای جذبش بیشتر شود.

ورنر در رقابت های این فصل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیمش داشته و در حال حاضر پس از لوای بایرن مونیخ بهترین گل زن بوندسلیگا  است.

هر چند توتو اسپورت میگوید، تیم های اینتر و یوونتوس برای جذب ورنر با هم رقابت خواهند کرد، اما ظاهرا او رابطه بسیار خوبی با یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دارد و شاید بازی در لیگ برتر را به سری آ ترجیح دهد.

از سویی نیز حضور او در لیورپول میتواند زنگ خطر و تهدیدی باشد برای مانه و فیرمینو. با این حال لیورپول به خوبی میداند که مانه از رئال پیشنهاد دارد و به همین خاطر دست به روی این بازیکن گذاشته است.

روزنامه توتو اسپورت طرح و عکس روی جلدش را به ورنر اختصاص داده و با تیتر، ورنر منفجر میکند به علاقه دو باشگاه اینتر و یووه به این بازیکن اشاره کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала