Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر 220 میلیونی سری آ از پخش تلویزیونی

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت عدم پرداخت رقم 220 میلیون یورویی از درآمد تلویزیون از سری آ، باشگاه‌های این از سقوط مالی به خطر می‌افتد.

به گزارش اسپوتنیک، کوریره دلو اسپورت امروز در نسخه چاپی خود نگاشت که به در صورت پرداخت نشدن حدود 220 میلیون یورو درآمد تلویزیونی باشگاه‌های ایتالیایی، سری آ در معرض خطر سقوط مالی قرار می‌گیرد.

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر لغو سری آ چهارشنبه اعلام میشود

در این گزارش جزئیات این پول برای بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی بسیار مهم است به ویژه پس از آنکه برخی از روسای باشگاه از قرض‌های بانک استفاده کرده‌اند تا با امید به پرداخت این قرض‌ها با حقوق تلویزیونی، سرمایه گذاری‌های مشخصی را تأمین کنند.

تلویزیونی‌هایSky ، DAZN و IMG مجموعاً 220 میلیون یورو به باشگاه‌ها بدهکار هستند اما در صورت عدم پایان فصل ممکن است مبلغی از آنها پرداخت نشود زیرا این شرکت‌ها میلیون‌ها نفر از تبلیغ کنندگان را نیز از دست می‌دهند.

گفتگوهای بین همه طرف‌های ذیربط هنوز ادامه دارد و سه فصل آینده نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

اسکای تأکید کرده که آنها برای یافتن راه حل سازنده گفتگو خواهند نمود. روز جمعه هفته گذشته لحظاتی تنش بین پائولو دال پینو رئیس لیگا سری آ و اوربانو کایرو رییس تورینو وجود داشت که بسیاری نگران ثبات مالی باشگاه‌های آنها و فوتبال ایتالیا به طور کلی بودند و با "دال پینو" تصمیم به استعفا گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала