Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریس فروم از مشکل اساسی توردو فرانس می‌گوید

© Sputnik / Михаил Мокрушин /  مراجعه به بانک تصاویر دوچرخه سواری
دوچرخه سواری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس فروم دوچرخه سوار بریتانیایی مشکل اساسی تور 2020 فرانسه را مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریس فروم بایسکل سوار بریتانیایی در اینستاگرام خود بزرگترین مشکلی توردو فرانس 2020 که پشت درهای بسته انجام خواهد شد را مطرح کرد.

کریس می‌ترسد که برگزارکنندگان تور دو فرانسه نتوانند مانع از جمع شدن تماشاگران برای تماشای مسابقه شوند حتی اگر مسابقه به دلیل کرونا ویروس برای عموم آزاد نباشد.

A post shared by Kevin Pietersen 🦏 (@kp24) on

چهار بار برنده تور دو فرانس در یک گفتگوی زنده ویدئویی در اینستاگرام با "کوین پیترسن" کریکت باز انگلستانی گفت: در تئوری مسابقه می‌تواند انجام شود اما من فکر می‌کنم سوال بزرگ این است: آیا سازمان دهندگان قادر خواهند بود از بیرون رفتن و شلوغی مردم جلوگیری کنند؟ من فکر می‌کنم این سؤال اصلی است."

دولت فرانسه اعلام کرده که جلسات عمومی قبل از ماه سپتامبر برگزار نمی‌شود و با وجود تعویق دو ماهه تا پایان ماه آگست (29 آگست تا 20 سپتامبر) در مورد برگزاری رویداد نمادین دوچرخه سواری شک دارد.

با این حال وزارت ورزش اطمینان داد كه دولت "به تعویق انداختن آن و لغو آن" را تحمیل نمی‌كند اما محدودیت‌های احتمالی در مورد حضور عموم وجود دارد.

اقداماتی که کریس فروم به همین دلیل استفاده از آن را دشوار می‌داند حتی اگر او آن را پذیرفته باشد.

فروم 34 ساله که ماه‌ها بعد دوباره در ماه فبروری در تور امارات متحده عربی ظاهر شد که پیش از این تور 2019 را به دلیل تصادف جدی در دافینه از دست داده بود گفت: "این مسابقه می‌تواند از تلویزیون پخش شود. صحنه‌های معمولی وجود نخواهد داشت که هنگام عبور از میان جمعیت عبور خواهیم کرد."

با وجود تعطیلی، فروم که به تازگی به داشتن آرزوی اکیپ  برای پایان دادن به کار خود با "برنده شدن بیشتر تورهای فرانسه از هر کس" اعتماد کرده پ (یعنی بیش از پنج سال) به تمرین خود در خانه در محل زندگی‌اش ادامه می‌دهد.

وی با توضیح اینکه توانبخشی طولانی مدت جسمی وی پس از سقوط او "او را به طریقی برای این دوره از بازی‌ها آماده کرده اعلام می‌کند:" بعضی روزها حتی شش ساعت تمرین در خانه انجام می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала