Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی لیگ‌برتری‌ها برای بازی پشت درهای بسته

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان برای انجام بازی پشت درهای بسته آماده می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیگ برتر برای احتمال بازی در کل فصل آینده پشت درهای بسته آماده می‌شوند.

در حالی که باشگاه‌ها پیشنهادهایی را برای تکمیل این فصل در پشت درهای بسته در ورزشگاه‌های بی طرف را بحث می‌کنند، باشگاه‌ها انتظار دارند که فوتبال فقط در صورت وجود واکسین کروناویروس به حالت عادی برگردد. اکثر کارشناسان معتقدند که واکسین تا اواسط سال آینده در دسترس نخواهد بود.

در این میان بسیاری از باشگاه‌ها باور دارند یکی از اولین کارهایی که می‌توانند انجام دهند بودجه برای صرف هزینه کم یا بدون پول برای نقل و انتقالات هنگام باز شدن پنجره بعدی است.

لیگ برتر گفته است که عدم پایان این فصل بیش از 1 میلیارد پوند برای 20 باشگاه‌ هزینه خواهد داشت اما بازی کردن فصل بعد پشت درهای احتمالاً تأثیر چشمگیرتری در بخش مالی باشگاه‌ها خواهد داشت.

باشگاه‌های لیگ برتر بیشتر درآمد خود را از پخش تلویزیونی به دست می‌آورند و جدا از آن درآمد آنها عمدتا از معاملات تجاری ناشی می‌شود.

اگر بازی‌ها در پشت درهای بسته برای یک فصل کامل انجام شود هر دو جریان درآمد بطور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

باشگاه‌های لیگ برتری همچنان به اتمام فصل جاری متعهد هستند اما به نظر می‌رسد این تنها در صورت امکان استفاده از 8-10 مکان خنثی برای بازی باقی‌مانده امکان پذیر خواهد بود. سند اخیر "شروع مجدد پروژه" در آخرین تماس کنفرانسی در صدر دستور کار قرار گرفت. جمعه که هر 20 باشگاه در آن شرکت کردند در حالی که جلسه بعدی پس از بررسی بعدی دولت انگلستان درباره اقدامات قرنطین در 7 ماه می برگزار می‌شود.

12 جون به عنوان تاریخ بازگشت بالقوه مورد بحث قرار گرفت اما هر تصمیم نهایی در مورد دولت استوار خواهد بود و به مراحل بعدی آن بستگی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала