ترور مادورو خنثی شد

© AP Photo / Seth Wenigمادورو رئیس جمهور ونزوئلا
مادورو رئیس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادورو: هدف از حمله ناموفق اخیر قوای بحری به ونزوئلا کشتن من بوده است.

به گزارش اسپوتنیک. نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا امروز دوشنبه اظهار داشت که هدف از حمله بحری اخیر ناموفق به ونزوئلا ترور وی بوده است.

نیکولاس مادورو - اسپوتنیک افغانستان
کودتا نظامی جدید علیه مادورو خنثی شد

نیکلاس مادورو گفت:" سوم ماه می تروریست ها و مزدوران دوره دیده در خاک کلمبیا با حمایت مالی امریکا و کلمبیا تلاش کردند که از طریق بحر (به ونزوئلا) حمله کنند. اسناد و شواهد و ویدئوهایی در اختیار داریم که این گروه در خاک کلمبیا آموزش دیده اند."
مادورو افزود:" شواهد و مدارک یک مقام امریکایی موجود است.شخصی که دیروز قراردادهای امضا شده توسط اپوزیسیون ونزوئلا برای به خدمت گرفتن و آماده کردن مزدوران و ترویست ها در راستای حمله به ونزوئلا و کشتن من، را رو کرد. هدف اصلی (از این حمله) کشتن رئیس جمهور ونزوئلا بوده است.

مادورو چندی قبل طی مصاحبه با مَکس بلومنتال خبرنگار امریکایی که از تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش شد گفت: «یک سال از تلاش برای ترور من گذشته است. من امروز می توانم بگویم اسنادی دارم که ثابت می کند آن تلاش برای ترور من به دستور جان بولتون انجام شد. همه اسناد و مدارک به جان بولتون منتهی می شود که طرز تفکری جنایی دارد و به قتل می اندیشد.

من فعلاً نمی توانم رئیس جمهور امریکا را متهم کنم اما دلایل مختلفی دارم که می توانم تحقیقات درباره فعالیت های جان بولتون را خواستار شوم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала